“Geweldig!”
Beoordeling van Narbonne

Narbonne
Reserveren met
Narbonne is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 658 van 4.046 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Belgisch, Nederlands
Wijk: Vondelpark
3 juli 2017 beoordeeld

Ik was al een hele tijd niet meer Restaurant Narbonne geweest maar gisteravond
hebben we daar weer eens gegeten. Het was werkelijk geweldig!
We hebben verschillende kleine gerechten gedeeld en alles was perfect.
We gaan gauw weer terug!

Schrijf een beoordeling

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoofdletters omdat het qua eten echt een pareltje is! Marokkaanse kok die zo in een sterrenrestaurant aan de slag zou kunnen. Verfijnde gerechten perfect gekruid; het was lang geleden dat we zo lekker hadden gegeten. Kalfswang (om op te zuigen), inktvislamellen (heerlijk mals), gemarineerde sardientjes en artisjokken alles even lekker. Mooi systeem van een soort van tapas, maar dan met grotere gerechten. Dan kun je veel verschillende smaken op je laten inwerken.
Je zit er niet zo gezellig, maar het eten maakt alles goed.

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht ziet de inrichting er misschien oudbollig uit en in de winter doet het wat verlaten aan. Maar je moet hier naar binnen! De chef maakt de meest fantastische gerechten met heerlijke ingrediënten. Vanavond weer de kalfswang en de lamschenkel gegeten en zo lekker, het vlees blaas je van het bot.

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega's hier vanavond gegeten. Kleinschalig maar wat een kwaliteit. Onze gastheer koos ervoor om een ruime selectie voorgerechten te delen. Een heel goed idee. Starten met overheerlijke oesters. Daarna gekozen voor gamba's, lamskoteletten, echt super smakelijke kip en terryaki beef. Het geheel afgerond metbprovencaslsecaardspprlygAlles voortreffelijk. Op dezelfde manier een 2e ronde met een blauwe kaas en een fetta kaas salade, garnalen en sardientjes. Echt een aanrader!

11 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker en ruim voldoende (het hoofdgerecht was al ruim gegarneerd maar werd nog vergezeld door een heerlijke salade en gebakken aardappeltjes)! Complimenten voor de chef. We hadden allebei een gerecht van het 'krijtbord'. Omdat we die avond als eerste gasten binnen kwamen kwam de entourage wat killig over en er hing vreemde geur in het restaurant. Tijdens het eten hadden we er geen last meer van!

Reizigers die Narbonne bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Narbonne geweest? Deel je ervaringen!