“Altijd goed ”

Keukens: Belgisch, Steakhouse, Bar, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker biertjes, ontspannen sfeer en hele goede veganistische en vegetarische gerechten. De kaart is net weer uitgebreid en de veganistische saté is echt een aanrader. Top!

Datum van bezoek: september 2019

16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen zomaar spontaan binnen. Gezellig ouderwets interieur met van die harde stoeltjes. Er hangt een gezellige, ongedwongen, rumoerige sfeer. Bediening laat wat lang op zich wachten. Maar als je geen haast hebt is dat niet erg. De gerechten zijn vriendelijk geprijsd. Helaas is het gevolg daarvan dat de bereiding en kwaliteit van de gerechten matig is. Mijn biefstukje was voor ‘medium gebakken’ voor een flink deel rauw vlees. En helaas ook taai met zeen. Ik zou zeggen. Vraag vijf euro meer en lever dan kwaliteit.

Datum van bezoek: november 2018
3 maart 2018 beoordeeld

Goede variatie aan gerechten op de kaart en tevens is er een heerlijke keuze te maken bij de dagspecialiteiten. De sfeer is als in een huiskamer en de bediening is deskundig, charmant en zeer klantgericht.

Datum van bezoek: februari 2018
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was OK. Muziek veeeeel te hard. Op het verzoek om het een tikkie minder hard te zetten was het antwoord: dat is een management besluit. Je moest schreeuwen om een gesprek met je tafelgenoten te hebben.

Datum van bezoek: december 2017
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua uitstraling en karakter lijkt de Zotte zeker op zijn jongere maar toch grotere broer cafe de Tripel.. wat ik uitstekend goed geregeld vind is dat het eten bij allebei de cafe restaurant's even goed en lekker is! Het bier was lekker en de prijs valt reuze mee! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die De Zotte bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Zotte geweest? Deel je ervaringen!