Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
14 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 107
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 103
Aanbieding bekijken
FindHotel
US$ 89
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 103
travelup.comUS$ 119
PricelineUS$ 93
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.283)
Beoordelingen filteren
2.283 resultaten
Waardering van reizigers
1.078
810
232
80
83
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.078
810
232
80
83
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.283 beoordelingen
Beoordeeld op 16 april 2022

We waren hier met 2 personen en de sfeer was goed. Verder was het eten erg lekker en heeft het goed gesmaakt. Ook de bediening verliep prima en dit ging via de tablet. Alleen was de rekening niet in orde, maar dit hebben we aangegeven en dit werd vervolgens gecorrigeerd voor ons.

Datum van verblijf: februari 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Mr_WNB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2022

Geachte Mr_WNB,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van het eten en dat de rekening direct is gecorrigeerd door het personeel.
Ik hoop u nogmaals te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Direm
Supervisor Front of House

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 april 2022 via mobiele applicatie

Via mijn werk verblijf ik vaker ik hotels. Normaal vind ik het niet fijn om in hotels te verblijven omdat ik het 'thuis' gevoel mis. Corendon West heeft dat veranderd. Prefecte bedden, maar nog belangrijker: het personeel is zo vriendelijk dat ik nu al 2 keer heb geboekt buiten mijn werk om. In het bijzonder wil ik de gastvrijheid van Fadly benoemen, we waren hier omdat we even wilden relaxen, Fadly heeft er echt voor gezorgd dat dat is gelukt.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Hasan S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erhan Sogut, Eigenaar van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2022

Dear Hasan,

Bedankt voor u positieve review!

We zijn blij dat we u het gevoel van thuis hebben kunnen geven dat u zo hebt gemist. We zullen uw complimenten doorgeven aan Fadly en de rest van het team.

We kijken er naar uw volgende bezoek bij ons te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,
het Corendon City team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 februari 2022

Op enkele (auto)minuten van bijv. het museumplein en andere leuke plekken. Bij het hotel zijn voldoende zowel openbare als eigen parkeerplekken(laatste € 15). Kamers zijn prima en incl. watertjes , tv, koffie/thee, schone en moderne douche/wc en prachtig groot raam ter grootte van de gehele wand. Ontbijt heeft voldoende keus en wordt attent bijgehouden. Covid regels worden gevolgd maar zijn inmiddels dus al weer wat soepeler.

Datum van verblijf: februari 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank fmoreijn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2022

Geachte Fmoreijn,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Ik hoop u nogmaals te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Direm
Supervisor Front of House

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 december 2021 via mobiele applicatie

Prima verblijf!
Check in vlot en vriendelijk (kamer eerder beschikbaar). Kamer is ruim en schoon. Badkamer OK, al lijkt ons douchen in een(hoog) bad voor oudere mensen een issue. Ivm COVID bar om 17u gesloten. Het was behoorlijk teleurstellend dat barkeeper ons om 16.50u (ruim 10 min voor sluitingstijd) niet meer van een takaway cocktail wilde voorzien. (Dan mag je maar tot 17u open zijn en ga je voor sluitingstijd opruimen en je klanten “wegsturen”…. Dag omzet….). Wat wel mogelijk was kon de Engels sprekende barkeeper niet direct bedenken, dus maar een willekeurige fles witte wijn als alternatief meegepakt.

Diner was niet mogelijk wegens COVID, alternatief was een afhaal menu. Kwaliteit hiervan was redelijk, keuze beperkte zich tot een redelijk hoog hamburger/snack gehalte. Op de kamer zijn ook geen eet faciliteiten waardoor een diner op bed de beste optie is.

Sfeer in hotel is verder prima, staff vriendelijk. Lokatie is zeer dicht bij metro , binnen 20 min in de stad. Perfect!

Alles bij elkaar een aanrader. Prijs/kwaliteit enigszins uit balans.

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Yes-No-Hulst
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Beste Yes-No-Hulst,

Bedankt voor het achterlate van een uitgebreide review. Wij stellen dit zeer op prijs.

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede over-all ervaring heeft gehad bij ons. Wij vinden de sfeer in het hotel en de service van onze medewerkers zeer belangrijk! Fijn dat u dit goed heeft ervaren.

Onze excuses voor de wat minder goede ervaring in ons restaurant. Wij hebben inmiddels tafels geplaatst in de kamer zodat gasten op een comfortabele manier kunnen genieten van ons diner.

Wij hopen het de volgende keer met u goed te maken wanneer u weer bij ons verblijft.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 december 2021 via mobiele applicatie

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden via groupon een arrangement inclusief spa, diner en ontbijt. Er was ruime keuze op de kaart voor beide. Special thanks to Timea voor de goede zorgen bij aankomst.

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank F3237XLlukev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2021

Beste Lukev,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!
Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan mijn collega!

Hopelijk mogen we u binnenkort nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Sharon
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken