10 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 128
PricelineUS$ 119
Agoda.comUS$ 164
Beoordeeld op 17 december 2021 via mobiele applicatie

Super! We kregen een free upgrade, vriendelijk geholpen door Tuan!
Hadden inclusief All you can eat maar vanwege Corona kon dit niet, nu krijgen we een 3-gangen diner op de kamer zelf. Top geregeld zo!

Datum van verblijf: december 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2021

Beste Frieda,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat u vriendelijk geholpen bent tijdens uw verblijf.
Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan de desbetreffende medewerker!

Hopelijk zien we u snel weer terug!

Sharon
Guest Relations

Beoordeeld op 17 november 2021 via mobiele applicatie

We hadden een arrangement geboekt via Social Deal. Het was heel geslaagd; lekker gegeten, ruime keuze in tapas. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne overnachting in een mooie en schone kamer. ‘s Ochtends een heerlijk ontbijt en daarna heel vriendelijk uitgecheckt door Mirte.

Datum van verblijf: november 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. Wij zijn blij om te zien dat alles zo naar wens is geweest tijdens uw verblijf en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Front office

Beoordeeld op 8 november 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Mooie kamer, heerlijke bedden en vriendelijk personeel. Ingecheckt door Lotte. Heel attente medewerkster. Ook Mirte die ons uitcheckte was heel vriendelijk.
Heerlijk gegeten in het restaurant. We komen hier vast nog eens terug. Beide dames van de receptie krijgen 5 sterren van ons!

Datum van verblijf: oktober 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Beste Petra,

Bedankt voor uw complimenten en het schrijven van uw feedback.
Wat fijn om te horen dat onze collega's zo attent waren en u goed hebben geholpen, wij zullen deze complimenten intern aan hun doorgeven. Daarnaast vinden wij het fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons restaurant.

Wij hopen u snel terug te zien!

Front Office team.

Beoordeeld op 25 oktober 2021 via mobiele applicatie

De kamer was niet volledig schoon, maar schoon genoeg voor een comfortabel verblijf. De badkamer komt wel helemaal blank te staan door het douchen, dat is minder fijn.. Verder een uitstekende ervaring gehad door het heerlijke eten - zowel bij het onbeperkte diner met kleine hapjes als het uitgebreide ontbijt - en de lekkere spa faciliteiten. Goed tot rust gekomen hier in aardig comfort.

Datum van verblijf: oktober 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2021

Beste Sharelle,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en het eten. Onze Spa is dé aangewezen plek om tot rust te komen en het doet ons deugd te lezen dat u hier optimaqal gebruik van heeft kunnen maken.
Wij zullen uw feedback omtrent de schoonmaak van de kamer delen met onze Housekeeping managers zodat wij hierop kunnen verbeteren.

Nogmaals hartelijk dank en graag nog eens tot ziens!

Mandy- Supervisor Front of House

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Wat heerlijk om zo verrast te worden met bijzondere drankjes op een vrije donderdagavond. De perfect gemaakte espresso martini op verzoek, de tweede geheel door George gekozen en gemaakt. Een echte 10/10!

Beste Jessica,

Bedankt voor jouw fijne woorden, wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.
Het doet ons goed om te horen dat u van onze drankjes heeft genoten en zullen uw complimenten intern aan onze collega doorgeven!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Front Office team.