Priceline
Hotels.comUS$ 86
travelup.com
TravelocityUS$ 92
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Wat heerlijk om zo verrast te worden met bijzondere drankjes op een vrije donderdagavond. De perfect gemaakte espresso martini op verzoek, de tweede geheel door George gekozen en gemaakt. Een echte 10/10!

Datum van verblijf: oktober 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Beste Jessica,

Bedankt voor jouw fijne woorden, wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.
Het doet ons goed om te horen dat u van onze drankjes heeft genoten en zullen uw complimenten intern aan onze collega doorgeven!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Front Office team.

Beoordeeld op 15 oktober 2021 via mobiele applicatie

Een zeer goed hotel met uitstekende bedden, perfect restaurant en geweldig eten. De prijs is in verhouding tot de kwaliteit. Zullen naar verwachting nog een keer terug komen in dit hotel. Voordeel van dit hotel is de verbinding met het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2021

Beste 643gerth,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf zo goed bevallen is en dat u heeft genoten van het eten!
Verder vinden wij het erg leuk om te weten dat u ons nogmaals zult bezoeken.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te begroeten in het Corendon City hotel.

Mandy-Supervisor Front of House

Beoordeeld op 30 september 2021

Wel een aardige plek. Wel een probleem dat er niemand enige vorm van Nederlands beheerst. Als je de bediening iets vraagt in het Nederlands (Engels) kan je nog het concept invalideparkeerplaats en invalidentoilet niet uitleggen zonder zinvolle reactie....of dat het kannetje water van de thee koud is....

Datum van verblijf: september 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Simon,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat jammer om te lezen dat u communicatie problemen heeft ondervonden tijdens uw bezoek. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Doorgaans is er altijd wel iemand aanwezig die Nederlands spreekt, aangezien er in het hotel en het restaurant een groot internationaal team werkt. Desalniettemin zullen wij dit intern bespreken en hierop verbeteringen doorvoeren.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot ziens!

Mandy- Supervisor Front of House

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Voor onze 21e jarige huwelijksdag hier een overnachting geboekt.. Top geregeld, goed restaurant, fijn personeel en een fantastische kamer, uitzicht iets minder maar dat wisten wij vooraf.....Bedankt..

Datum van verblijf: september 2021

Beste Esther,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf zo goed bevallen is, dit is waar wij elke dag ons best voor doen.

Wij hopen u spoedig nogmaals te mogen begroeten.

Mandy-Supervisor Front of House

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Als verjaardagscadeau boekte ik het hotel om te genieten van Hammam, massage All you can Dine Het valt niet mee om geboekt te krijgen zoals je het voor ogen hebt. De site is erg onduidelijk en voor je er erg in hebt heb je een evenement geboekt in een ander Hotel. Bij navraag via telefoon wordt je terug verwezen naar de website . Eenmaal aangekomen blijkt dat wat er belooft wordt op de site niet geheel van toepassing is. Bij boeken van n kamer staat inclusief gebruik van Spa enz. alleen zetten ze er niet bij dat je dit moet reserveren het niet onbeperkt is en met tijdslot werkt. Mega teleurstellend als dit de reden is om daar twee dgn voor te komen. Ook bij navraag ter plaatse om de Hammam bevestigen ze de reservering om vervolgens bij moment van gebruik te melden dat de Hammam niet het rituele gebruik is maar de lokatie, ook dat moest apart via de site gereserveerd worden en ik had het de avond er voor nog wel nagevraagd!! Massages zouden allemaal vol zijn, in praktijk bleek er niet een massage plaats te vinden in welke vorm dan ook! Op de site meldt men vanaf 18 jr in praktijk zwemmen er vrouwen inclusief gillende baby’s nee niet echt volgens de omschrijving zoals geadverteerd wordt! Volgende keer maar gewoon een echte Spa Wellness boeken waar je wel krijgt wat je zoekt & boekt. Personeel wel vriendelijk maar weinig tot niet Nederlands sprekend, eten daar en tegen was voortreffelijk duidelijke uitleg een ruime keuze en lekkere gerechtjes. De kamer was voldoende het had alles wat je nodig hebt voor een overnachting. Wel gek dat wanneer je niet storen op je deur hangt en terugkomt men toch op je kamer is geweest om je bed op te maken en schone handdoeken neer te leggen! Wij moesten nog uitchecken! Zal de kamer daarna nogmaals schoon gemaakt zijn? Het laat wat vraagtekens achter!

Kamertip: Check heel goed alles wat je wilt alvorens te boeken dat scheelt enorme teleurstellingen. Alles wat je wilt moet nl apart geboekt worden!
Datum van verblijf: augustus 2021
Guest Relations Corendon Hotels, Gastenservice/Front Office van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest tijdens het boekingsproces.
Ik zou graag willen uitzoeken waar dit mis is gegaan, zodat wij deze processen kunnen verbeteren en optimaliseren.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via guestrelations.vitalityamsterdam@corendonhotels.com en kunnen aangeven via waar u heeft geboekt? Helaas kan ik op dit moment niet achterhalen via welke website u uw boeking heeft geplaatst.
Op dit moment hebben wij inderdaad tijdsslots in onze Vitality Spa, omdat wij zo veel mogelijk gasten de mogelijkheid willen bieden om gebruik te kunnen maken van de Spa. Helaas, vanwege de huidige maatregelen, hebben wij nog beperkt capaciteit, waardoor het reserveren van een tijdsslot verplicht is. Onze excuses dat dit vooraf niet duidelijk bij u was!

Fijn om te lezen dat u wel heerlijk heeft genoten van ons nieuwe All You Can Dine concept in het restaurant.

Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nog eens verwelkomen.

Sharon
Guest Relations