7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt.
Superverzorgde kamer. Onze auto op de parking van het hotel en met de tram die op 5 min. wandelafstand is de stad in.
Kortom lekker uitblazen na een dagje Amsterdam. Hier komen we terug bij een bezoek aan Amsterdam.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Guest Relations V, Guest Relations Manager van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Beste Cindy,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in het hotel.
Ik zal uw complimenten omtrent ons ontbijt buffet en de service van onze medewerkers doorgeven aan mijn collega's.

Wij kijken er naar uit om u binnenkort weer te mogen ontvangen!

26 maart 2018 beoordeeld

Best een mooi hotel, echter vond ik het niet in verhouding tot de hoge prijzen.
In de bar van het hotel een gin-tonic gedronken, waar we een papiertje van een bestelling in terug vonden. Op de kamer ligt tapijt, met vlekken en tevens ook op de stoffen stoelen in de lobby. Zou voor die prijsklasse andere zaken aanraden.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Guest Relations V, Guest Relations Manager van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Beste Emiel,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Vervelend om te horen dat u kamer niet geheel naar wens is geweest.
Ik ga dit zeker bespreken met onze Housekeeping Manager, daar waar dit niet onze standaard is.
Ik hoop dat u wel heeft genoten van uw Gin-Tonic in onze COR&DON's bar.

Wij hopen dat we u toch nogmaals mogen ontvangen bij ons in het hotel.

25 maart 2018 beoordeeld

Het hotel ligt uitstekend als het gaat om de infrastructuur. Per auto en Openbaar vervoer prima te bereiken en ook het Centrum van Amsterdam. Dat moet ook, want de plek van het hotel biedt, naast de bouwmarkt links en het politiebureau rechts niet een echt spannende omgeving. Er zijn geen restaurants of bezienswaardigheden te bekennen.. Inchecken is in een handomdraai gedaan en dan met 1 van de 3 liften naar de kamer. De kamer (in ons geval op de 7e etage achterzijde) is ruim genoeg, Alles is er. Schoon, netjes, zeer stil, prima bedden met 'kussenmanagement'. Kritiekpunten: De airco koelde niet voldoende en omdat de ramen niet open konden, voelde het benauwd aan. Als je een smart TV ophangt, doe er dan gebruiksaanwijzing bij. 2 zakjes koffie is wel erg karig voor de koffie en thee faciliteit als je met zijn 2en bent. Persoonlijk geen fan van een bad met douche combinatie. Zet er nog een beugel bij en het in en uitstappen wordt gemakkelijker. Het ontbijt is meer dan uitgebreid incl. de 'eieren die op maat kunnen worden besteld'. Nadeel is wel dat de restaurantruimte beperkt is en de hoeveelheid ontbijtgasten nauwelijks (zeg maar: niet) aankan. OK dat je buiten moet roken maar zet dan iets neer wat echt werkt en geen architectonisch ding waar de wind doorheen blaast,Tenslotte, het uitchecken ging nog sneller dan het inchecken. 45 seconden en klaar

Kamertip: Zo hoog mogelijke etage nemen. Zeker aan de achterzijde. Anders kijk je tegen loodsen aaan
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
16 maart 2018 beoordeeld

We hadden een super mooie kamer, heerlijke bedden. Alles was erg schoon. Vriendelijke mensen. Wat ook zo leuk is dat je in de hal ook nog lekker kunt genieten van een kop koffie met wat lekkers. Dat is heerlijk na een treinreis uit GRoningen. Verder een geweldige ontbijt-buffet. Daar ontbrak echt niets aan. Heerlijk. En ideaal om met de bus naar het Olympisch Stadion te gaan (bus 62). Corendon is TOP. We komen graag nog eens terug.

Kamertip: Wij zaten op 5 en geen overlast gehad.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Guest Relations V, Guest Relations Manager van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Beste Aly,

Wat fijn om te lezen dat u van uw verblijf bij ons in het hotel hebt genoten.
Goed om te lezen dat u uw dag goed kon beginnen door ons uitgebreide ontbijt-buffet en goed heeft geslapen op onze eigen ontworpen Corendon bedden.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen in het Corendon Vitality Hotel Amsterdam.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier vanaf de opening wel maandelijks, tot nu toe altijd tevreden over het ontvangst en bediening, de meeste kennen ons wel inmiddels.
Gerechten zijn redelijk portie, soms kunnen deze afwijzend zijn dit heeftvte maken met wie in de keuken staat. Echter wel goede prijs kwaliteit verhouding, kaart mag iets uitgebreider wellicht voor andere hotelgasten maar voor ons is het prima.
Kortom we gaan vaak met Corendon op reis naar het buitenland en komen ook graag hapje eten in dit gezellige restaurant in Amsterdam.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie

Beste Maria,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw beoordeling.
Fijn om te lezen dat u tot nu toe altijd tevreden bent over het onze medewerkers. Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan ons team.
Graag wil ik u informeren dat sinds afgelopen week wij een nieuwe menukaart hebben.

Wij kijken er naar uit om u binnenkort weer te mogen ontvangen in ons COR & DON's Restaurant.