• Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 289 per nacht.

XO Hotels Couture(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 252 per nacht.

• Restaurant
Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 283 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi modern hotel met veel faciliteiten. Makkelijke self in- en outcheck mogelijkheid. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Moderne schone kamers met koffie- theevoorzieningen. Aanwezigheid van 24-uurs shop. Enige nadeel is het dure parkeren.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Guest Relations V, Guest Relations Manager van Corendon City Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Beste Jakitatho,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons, met name het uitgebreide ontbijt buffet.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij het Corendon Vitality Hotel Amsterdam.

Sharon Talens
Supervisor Front of House

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het algemeen prima verblijf. Spa klein maar fijn, zeer goed restaurant met zeer vriendelijk personeel. Helaas bleek het restaurant bezet tot 20.00 uur met Corendon personeel. Bezoekers van het hotel konden pas na half 9 in het restaurant terecht. Dat vonden wij veel te laat, bovendien behoort het hotel zoiets bij boeking te melden. Daarmee geef je de klant het gevoel dat eigen personeel/een event prevaleert boven een hotelgast. Niet prettig. Had door de klantenservice balie goed moeten worden ondervangen ipv verantwoordelijkheid bij bediening van het restaurant te leggen. Verder was onze afstandsbediening van de Tv niet aanwezig op de kamer. Heeft 2 telefoontjes naar de receptie gekost en ook nog een loopje naar de receptie waarna na dik een 1 uur er een vervangende afstandsbediening werd gebracht met de medelijden dat de afstandsbediening wellicht onder het bed lag, wat niet het geval was. Later vonden we de afstandsbediening nog tussen de twee bedden in geklemd. Jammer dat dat zo lang moest duren. Verder wel genoten van het verblijf, de cocktails en het eten, de vriendelijke bediening in het restaurant.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nou waar zou ik beginnen . Ik vind t een hele mooie hotel om te zien . Netjes en wanneer je binnen komt voel je je ook echt uitgenodigd . Ik was verbaasd door de personeel die zo vriendelijk was . En die gelijk klaar staan . Bij de receptie Direm bedankt voor je hulp ! Je was echt heel vriendelijk en je hebt ook echt een hele aangenaamde glimlach helemaal leuk !! Voelde me daardoor welkom !! Deniz bedankt voor de luisterende oor en het meedenken na een oplossing geweldig !! Ook leuk lachje en heel vriendelijk bedankt voor jullie service !!

Öznur meid zoals ik je al beneden zei je bent echt een topvrouw . Je weet van aanpakken en je hebt een luisterde oor , wat ik merk is dat sommige personeel niet eens interessen tonen wanneer een klant iets vraagt . Had ik totaal bij jou niet !! Je sprak me ook netjes aan en hielp me met me vragen heel erg bedankte bent ook echt aardig . ( en je bent zeker een mooie vrouw om te zien!! ) .

Meeste hotels die ik bezoek heb ik echt t gevoel dat ik denk dat ik niet thuis ben ,maar in deze hotel door deze mensen was ik gelijk thuis enorm bedankt !!!

Ik ben er heeel snel weer

Mensen zeker een aanrader !!!!!!

Heeeel veeeeel groeten saar .

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier één nacht overnacht en was heel tevreden. We bezochten ook de spa die met 15 euro per persoon vrij goedkoop is. De kamer is niet enorm groot maar toch voldoende voor twee personen. Badkamer is proper en voldoende uitgerust, alleen ontbreken sommige dingetjes zoals een shower cap of bodylotion.
Het ontbijt was heerlijk en enorm gevuld.
Ook heel vriendelijk personeel!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt mooi aan de ring van Amsterdam, parkeren naast de deur op prive terrein.
Inchecken kan beter maar is ok, vriendelijk personeel en het eten in het hotel is heerlijk.
Een gezellige bar in het restaurant.
Kamers zijn mooi en schoon..

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken