“Redelijk, kan beter”

Royal Fook Long
Geclassificeerd als nr. 2.023 van 4.560 Restaurants in Amsterdam
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie:
Het restaurant is gelegen in Amsterdam Nieuw-West. Er zijn genoeg parkeerplekken voor de deur middels uw blauwe kaart of anders tegen redelijk tarief betaald parkeren.

Service:
Genoeg personeel aanwezig om te helpen. Bestellingen gaan via de ipad, inclusief de drankjes.

Eten / drinken:
Het is een sushi all you can eat restaurant. In de weekenden (vrijdag, zaterdag en zondag) betaal je een hoger tarief 2€ meer totaal 29,50€. Wij zijn geweest op woensdagavond en betaalden 27,50€ p.p. Dit is dan exclusief drankjes.
Er is een groot aanbod van sushi of andere etenswaren.

Prijs / kwaliteit
Voor all you can eat sushi kun je eten wat je wilt. Het is net hoe je de prijs vergelijkt met de hoeveelheid. De rondes zijn onbeperkt maar de tijd is maximaal 2 uur.

De kwaliteit van de sushi is “oke” niet. Wat zou er beter kunnen? Allereerst is het mij onduidelijk of de “kleine” sushi een bewuste keuze / concept is of dat dit gedaan is om te besparen aan ingrediënten. Tevens heb ik gemerkt dat sommige sushi net vers geserveerd word en mogelijk in ochtend is gemaakt of dat deze uit de koeling komen van de dag ervoor. Bij onze bestelling van sushi met kaas was de kaas aangebrand en deze hebben wij dan ook van de sushi afgehaald, jammer gemiste kans..

De prijs voor een latte Macchiato is erg hoog 4€. De prijsverschillen in drank is wat ons betreft te groot. Jammer, dit zou je kunnen verbeteren door wat kleine aanpassingen (gelijk trekken van sommige prijzen).

Een fles water (Sourcy Blue) is wel erg aan de dure kant 7€

Totale kosten:
2x all you can eat 27,50€ p.p is 55€
1x thee 2,90€
1x cappuccino 3€
1x Sourcy blue (fles water) 7€

Maakt samen: 67,90€

Conclusie:
Met wat aanpassingen, scherpte bij het uitserveren (verbrande kaas) en wat aanpassingen in de prijsverhoudingen kan dit sushi restaurant zeker stijgen in sterren.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi. Vers. Mooie restaurant. Het concept bestellen met de tablets is ideaal. Bediening is snel. Dikke aanrader. En wie niet zo van sushi houd je kan er ook patat eten of bami enz.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Den Haag deze sushi tent uitgeprobeerd op aanraden van een vriend. Sushi kaart was niet echt spannend. Sushis heel erg klein. Ik snap dat we niet teveel willen verspillen. Tempura gerechten waren niet echt mooi gebakken. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Bediening was prima. Eten kwam snel aan. We aten al om half 5. Nog lege zaak.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was weer goed en lekker. Helaas was de wachttijd tussen de gerechten was erg lang. Tot tweemaal toe een gericht niet gekregen.

3 maart 2018 beoordeeld

Een van de zo vele zelfde concept all you can eat is niet helemaal mijn ding, je moet na die 2 uur echt weg en de Drank rekening is behoorlijk hoog zou dit niet meer zo snel doen, rustig gezellig na tafelen kan niet voortaan weer naar echte restaurant

Reizigers die Royal Fook Long bekeken, bekeken ook

Osdorp, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Royal Fook Long geweest? Deel je ervaringen!