“Blijft goed om te doen.”
Beoordeling van CtheCity

CtheCity
Van te voren boeken
Meer info
US$ 21,61*
Vanaf
Sightseeingtour in het donker met optionele chocoladefondue in Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 74 van 414 Tours in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Activiteiten voor jonge kinderen
16 augustus 2017 beoordeeld

Ik was er eerder geweest met andere kleinkinderen. Nu met mijn 12 jarige kleinzoon met autisme. Hij vond het wel goed voor zover ik het kan beoordelen. Zeer relaxte rondleiding. Makkelijk boeken en plannen op de website van CtheCity.

Schrijf een beoordeling

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte beleving! Mooie aanvulling op de vele escaperooms die we eerder al hebben gedaan. Volgende keer ook daar eten!

26 juni 2017 beoordeeld

We hebben een rondleiding gehad van Kees. Het is een zeer aparte ervaring dat je "ineens" blind bent en rondloopt door Amsterdam. Ik vind het echt een aanrader voor iedereen, kids / volwassenen. Wij waren maar met zijn twee, maar echt uniek!

25 juni 2017 beoordeeld

Heel bijzonder om mee te maken. Jeroen heeft ons spontaan rondgeleid omdat wij niet wisten dat je van te voren een tijdstip moet afspreken. Maar des te spontaner en leuker. We kregen opdrachten in de verschillende scenes zoals oversteken, een artikel zoeken op de markt, etc. En onder het genot van een blind drankje in het café was het interessant te horen hoe blinden zoveel mogelijk zelfstandig leven. Jeroen, bedankt voor je rondleiding en openheid.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

een hele bijzondere ervaring om bijna 1 uur door een donker nagebootst Amsterdam te lopen.
Ze hebben tal van situaties nagemaakt die in een stad te vinden zijn en met behulp van een blindengeleidestok en een visueel gehandicapte gids loop je door het donker.
Door te voelen te ruiken en te horen herken je de meeste dingen direct.

Reizigers die CtheCity bekeken, bekeken ook

In CtheCity geweest? Deel je ervaringen!