“Eye opening experience”

Van te voren boeken
Meer info
US$ 21,66*
Vanaf
Sightseeingtour in het donker met optionele chocoladefondue in Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 76 van 415 Tours in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Kluisjes / opslag
6 maart 2017 beoordeeld

Ontzettende bijzondere ervaring. En met recht een eye opening experience zowel van hoe het is om blind door het leven te gaan maar ook de vele obstakels die men in het dagelijks leven tegenkomt. Onze gids en gastvrouw hebben met hun uitleg over hun leven echt gezorgd voor een unike ervaring. Bedankt.

Schrijf een beoordeling

25 februari 2017 beoordeeld

Een zowel leerzaam als spannend uitje waarin je wordt geconfronteerd met alledaagse situaties in een leven zonder licht. Zeer informatief en leuk gebracht door onze visueel beperkte "gids door het donker".

23 februari 2017 beoordeeld

We hebben de rondgewandeld in Amsterdam alsof we blind waren. In een aardedonkere omgeving scharrelden we door de stad. Onze (blind) gids was er steeds om aanwijzingen te geven en waar nodig te helpen. Onderweg nog wat gedronken en memory gespeeld. Ja dat kan ook als je niets ziet.Een prachtige beleving die mijn respect voor blinden nog groter heeft gemaakt. Ik was met mijn kleinkinderen van 14 en 12 jaar die het ook top vonden. Aan het einde van de tour wordt er een infrarood foto gemaakt die op facebook geplaatst wordt.

16 februari 2017 beoordeeld

Samen met een groep studiegenootjes de tocht in het donker gemaakt door verschillende plekjes in Amsterdam. Aan het begin erg wennen aan het donker, maar de gids stelt je gerust en super vriendelijk. Tijdens de tocht ook veel plezier gehad en grappen gemaakt. Het is gewoon bizar, door deze tour ga je een blinde of slechtziende veel beter begrijpen. Een ervaring die iedereen een keer zou moeten meemaken!

21 november 2016 beoordeeld

Het is spannend: je loopt met max. 8 mensen met elk een blindenstok door pikzwart Amsterdam: je voelt en ruikt en hoort van alles uit de stad maar je ziet niks en loopt dus ook tegen van alles aan. Alle besef van ruimte en tijd raak je kwijt.
De gids zorgt dat het niet te eng wordt, helpt indien nodig en zorgt voor een leuke sfeer.
Het is ook echt een eyeopener: wat is er ontzettend veel waar een blinde of slechtziende tegenaan loopt zodra hij een stap buiten zet.
Na de tour zijn wij aansluitend in het donker gaan eten. Ook leuk om met een vriendengroep of vrijgezellenfeest te doen.

Reizigers die CtheCity bekeken, bekeken ook

In CtheCity geweest? Deel je ervaringen!