Opslaan

Meer info
vanaf US$ 43,34
Meer info
Beoordeeld op 12 juli 2020

Ik vond het geweldig. Ik liep vanmorgen met mijn dochter per toeval langs de winkel van Hans. Het aanbod was duidelijk, ik vond het goedkoop en de foto's zagen er prachtig uit. Stiekem dacht ik: hij zal vast alleen zijn beste foto's opgehangen hebben. Maar gezien de lage prijs dacht ik: waarom niet? Zo gezegd, zo gedaan. Ik liet mijn dochter fotograferen in 2 outfits/kunstwerken. Het resultaat overtrof mijn verwachtingen. De foto's zijn prachtig! Ik kom zeker nog eens terug en ik beveel Museumfoto aan bij al mijn vrienden en vriendinnen en ga er een stukje over schrijven op mijn blog lafillerebelle.nl.

Beoordeeld op 12 juli 2020

Datum van activiteit: juli 2020
Museumfoto, Owner van Museumfoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2020

Wat een lieve woorden, je hebt er even de tijd voor genomen :-). Ik vond de fotoshoot ook erg leuk. Lieve dochter heb je! De koffie of thee staan altijd klaar :-)

Beoordeeld op 10 juli 2020

De ervaring is reuze leuk. Ik ben als Willem van Oranje gegaan en mijn vrouw als het melkmeisje. De fotograaf spendeert veel tijd hoe je gezicht op de foto komt en maakt er iets moois van.

Datum van activiteit: juli 2020

Dankjewel Paul, het is altijd leuk om te zien dat mensen het leuk vonden :-)

Beoordeeld op 4 juli 2020

Origineler dan de gebruikelijke Amsterdamse souvenirs. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke eigenaar. Gewoon doen

Datum van activiteit: juni 2020
Museumfoto, Owner van Museumfoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2020

Wat een lieve woorden. Blosjes op de wangen :-)

Beoordeeld op 19 juni 2020 via mobiele applicatie

Super leuke fotostudio! Met de enthousiaste fotograaf kom je tot een prachtige foto! Hartstikke leuk als aandenken of als cadeau voor de geschiedenis/kunstliefhebber

Museumfoto, Owner van Museumfoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2020

Dankjewel Max. Dit maakt me vrolijk vandaag!