“Ontrafel het mysterie!”
Beoordeling van Logic Locks

Logic Locks
Geclassificeerd als nr. 2 van 129 Recreatie en spellen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Trappen / lift
31 mei 2018 beoordeeld

Onwijs gave ervaring en zeker het bezoeken waard! Wij deden de escape room met zijn drieën en dat was pittig, maar we hebben het uiteindelijk wel gered! De hosts gaan erg op in de hele ervaring, waardoor je als bezoeker al snel net zo fanatiek wordt. Zeer zeker doen!

22 mei 2018 beoordeeld

Was een leuke escaperoom met veel slotjes puzzels. De host is alleen wel een beetje een vage gast en gaat iets te serieus op in zijn rol.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden dit spel uitgekozen. De storyteller bouwt de spanning goed op. Leuke puzzels om op te lossen. Met 5 man in de kamer zaten we precies goed! Zeker een aanrader.

26 maart 2018 beoordeeld

Van de intro van onze gastheer Patchelly tot aan de stijl, inrichting en geluiden in de kamer zelf, alles aan The Lionheart Chamber is extreem sfeervol. De puzzels zijn uitdagend maar goed te doen en anders krijg je op het juiste moment een hint aangereikt. Zeker een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
2 maart 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn naar The Lionheart Chamber gegaan. Dit was voor ons allebei de eerste keer maar we zijn ontsnapt! De escape room zit vol goede puzzels die moeilijk maar goed te doen zijn. Wanneer je er echt niet meer uitkomt, krijg je een hint zodat je toch door kan. Het verhaal is heel goed en de escape room klopt helemaal met het verhaal. Je komt er in de escape room langzaam achter wat het verhaal precies is en het heeft een enorm verrassende wending.

Vanaf het moment dat je in de wachtkamer zit, wordt er een bepaalde sfeer gecreëerd die helemaal klopt met het verhaal. Dit komt door de mooi gedecoreerde kamers die allemaal in hetzelfde thema zijn maar ook door de host. Onze host Boris zorgde er goed voor dat we niet op ons gemak de escape room binnen gingen en nam na de escape ook genoeg tijd voor ons. Je zag dat hij er ook heel veel plezier in had.

Oftewel, een echte aanrader!

Reizigers die Logic Locks bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Logic Locks geweest? Deel je ervaringen!