“Frisse hap”
Beoordeling van Viet View

Viet View
Geclassificeerd als nr. 1.175 van 4.561 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Aziatisch, Vietnamees
13 februari 2017 beoordeeld

Een heerlijk gerechtje. Een soort springroll met verse ingrediënten. Zeer smakelijk. Niet goedkoop. Wij vonden de kip en varkensvlees het lekkerst.

24 mei 2016 beoordeeld

Viet view heeft de lekkerste gerechten van de foodhallen! Zeker een aanrader als je bij de foodhallen bent! Heerlijke loempia's hebben ze.

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo hoort streetfood te zijn. Je proeft echt de Vietnamese smaken van vers eten. Wij hebben hier in de avond gezeten om wat lekkere gerechtjes te nuttigen.

Nadeel is wel dat het in de Foodhallen erg druk is en dat je moeilijk aan een zitplaats komt. Prijs is wat aan de hoge kant. Maar goed je zit wel op een "hotspot".

5 februari 2016 beoordeeld

Superlekkere rice-rolls: vers, eenvoudig en een bom aan smaken!
Dit is echt street-food zoals je ze op de straathoeken in Vietnam zou kunnen vinden.

2 januari 2016 beoordeeld

De rolletjes in vliesdun rijstdeeg waren voor mij een eerste ervaring met de vietnamese keuken. Die was prima!

Reizigers die Viet View bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Viet View geweest? Deel je ervaringen!