“Lekker ijs met warm weer”
Beoordeling van IJscuypje

IJscuypje
Geclassificeerd als nr. 45 van 116 Dessert in Amsterdam
Wijk: De Jordaan
Wijk: De Jordaan
9 augustus 2018 beoordeeld

Na afloop van een dinertje bij de Italiaan in de buurt, waar we helaas binnen moesten zitten, besloten we om het dessert bij IJscuypje te gaan halen. Aangekomen bij de ijszaak stond er een behoorlijke rij van mensen die ook een ijsje wilden. Gelukkig gaat het vrij snel en hadden we even later ons dessert. Waarschijnlijk vanwege de warmte (overdag 37 graden) was het ijs niet heel erg koud en zelfs beetje zacht, maar persoonlijk vind ik dat geen enkel probleem. Ik heb er echt van genoten. Twee bollen ijs voor € 4,=

Datum van bezoek: augustus 2018

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is is wel aardig qua smaak en textuur, maar echt Italiaans ijs is toch wel een stuk lekkerder en smaakt wat voller met stukjes vruchten e.d. dit ijs smaakt meer naar erg fijngemalen ijs waarbij je geen originele stukjes vrucht e.d. meer tegenkomt

Datum van bezoek: mei 2018
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijscuypje heeft oprecht heel lekker ijs. Soms niet helemaal ijs en ijs koud. Maar in combinatie met de smaak, neem je dat snel voor lief.
Enige wat jammer is, is dat het personeel (Amstelveenseweg) wel eens een lach op hun gezicht mag toveren. Ijs is iets positiefs..maar personeel is niet heel positief.

Gewoon jammer!!!

Datum van bezoek: juni 2018
13 november 2017 beoordeeld

Na een lekker etentje kwamen we langs deze ijswinkel.
Het zag er heerlijk uit met veel keuze in smaken.
De smaak was prima, helaas was het ijs niet koud genoeg.
En het was bepaald niet op een warme dag.... Nieuwe koelvitrine??

Datum van bezoek: juli 2017
19 juli 2017 beoordeeld

Waren er al een paar keer gepasseerd met de fiets en telkens aangetrokken door de zaak. Uiteindelijk ook gestopt en best wel heel lekker ijs. Ligt dus niet centrum Amsterdam, maar ideaal gelegen in de Jordaan, tussen de leuke winkeltjes.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die IJscuypje bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In IJscuypje geweest? Deel je ervaringen!