TripAdvisor
Amsterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Eten goed voor kinderen slecht!”
Beoordeling van Cafe-Restaurant de Plantage

Cafe-Restaurant de Plantage
Geclassificeerd als nr. 700 van 5.004 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
14 september 2019 beoordeeld

Dit restaurant is ARTIS onwaardig. Er is een bewust beleid om geen kinderstoelen neer te zetten. Gezinnen worden door het personeel bewust wegekekeken. De menukaart is niet bedoeld voor bezoekers van ARTIS. Zeer slecht.

14 september 2019 beoordeeld

De Plantage maakte lang geleden deel uit van Artis en zit er nog aan vast. Vreemd nu dat er geen kinderstoel in het restaurant beschikbaar is. Verder was de bediening uitermate arrogant en aanmatigend. Echt heel onprettig. Het eten was redelijk tot goed. Maar de ambiance was ronduit onvriendelijk.

12 september 2019 beoordeeld

De plantage is een geweldige plek om te genieten van eten en de omgeving. Het restaurant is mooi en buiten is het heerlijk relaxen. Alle lunch is lekker, maar wat me opviel was dat de latte macchiato met havermelk in een biologisch restaurant met "zoete " havermelk was. dat viel me tegen.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat mis kon gaan, ging ook mis. Wel een theezakje, maar geen water. Wel thee maar geen suiker. Wel mayonaise maar geen frites. Ik een hoofdgerecht en mijn partner kreeg niks.
Wat ik had, was wel allemaal lekker, maar dat gerommel maakte dat wij toch besloten hebben, hier gaan we nooit meer heen.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek, naast Artis, met een prachtig plein met mooie bomen en verlichting. De zaak zelf is ook prachtig. Prima kaart met goed eten. De bediening is vriendelijk maar niet scherp. Het duurde wel erg lang om de bestelde drankjes te krijgen.

Reizigers die Cafe-Restaurant de Plantage bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe-Restaurant de Plantage geweest? Deel je ervaringen!