“Matige kwaliteit.”
Beoordeling van Carter

Carter
Reserveren met
Carter is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 889 van 4.695 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Museumkwartier
Wijk: Museumkwartier
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige timing. Weinig originele gerechten.
Reservering werkt niet optimaal.
Eenvoudig interieur.
Buiten leuk voor de borrel.

Datum van bezoek: mei 2017

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Middenin "het reservaat" voor nieuw geld en de hele ons-kent-ons-sfeer die daarbij komt kijken, is dit stiekem toch wel een top plek om op het terras te zitten. Heerlijke coquilles, vitello, crabsalade en kaasjes, die hier ongeneerd en rijkelijk kunnen worden weggespoeld met veel wijn. Ondertussen goed om je heen kijkend naar de mensen en luisterend naar de verhalen en roddels, kom je een mooie lenteavond prima door.

Datum van bezoek: maart 2017
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was druk in het restaurant, maar niet vol.
Black angus was taai en droog, de vis was lekker maar geen culinair hoogstandje. Bediening hield zo goed als op na het hoofdgerecht was geserveerd bestelde drankjes kwamen tot 2x toe niet aan. Wel op de rekening.

Niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: februari 2017
27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Goed eten knusse en mooie zaak. Leuke inrichting. Snelle bediening in een leuk buurtje.

Datum van bezoek: december 2016
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden warm verwelkomt , heerlijk drankje aan de bar gedaan. Daarna naar onze tafel geleid. Heerlijke cocktails gedronken, maar daarnaast een fantasische chefkok die voortreffelijk voor jou zal koken. Een aanrader voor Amsterdam Zuid. Haartjes los , laat je gaan , in Zuid bij Carter kan je het weekend aan.
Liefs ,

Lorenza en Maartje

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Carter bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Carter geweest? Deel je ervaringen!