“Heel fijn terras”
Beoordeling van Carter Bar & Kitchen

Carter Bar & Kitchen
Reserveren met
Carter Bar & Kitchen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 733 van 4.141 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Museumkwartier
Wijk: Museumkwartier
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Middenin "het reservaat" voor nieuw geld en de hele ons-kent-ons-sfeer die daarbij komt kijken, is dit stiekem toch wel een top plek om op het terras te zitten. Heerlijke coquilles, vitello, crabsalade en kaasjes, die hier ongeneerd en rijkelijk kunnen worden weggespoeld met veel wijn. Ondertussen goed om je heen kijkend naar de mensen en luisterend naar de verhalen en roddels, kom je een mooie lenteavond prima door.

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was druk in het restaurant, maar niet vol.
Black angus was taai en droog, de vis was lekker maar geen culinair hoogstandje. Bediening hield zo goed als op na het hoofdgerecht was geserveerd bestelde drankjes kwamen tot 2x toe niet aan. Wel op de rekening.

Niet voor herhaling vatbaar

27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Goed eten knusse en mooie zaak. Leuke inrichting. Snelle bediening in een leuk buurtje.

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden warm verwelkomt , heerlijk drankje aan de bar gedaan. Daarna naar onze tafel geleid. Heerlijke cocktails gedronken, maar daarnaast een fantasische chefkok die voortreffelijk voor jou zal koken. Een aanrader voor Amsterdam Zuid. Haartjes los , laat je gaan , in Zuid bij Carter kan je het weekend aan.
Liefs ,

Lorenza en Maartje

5 november 2016 beoordeeld

Dan moet ik door familie er op gewezen worden dat mijn stad er een hotspot voor eten en drinken bij heeft, en bij vooraankondiging van mijn bezoek wist menigeen me al te vertellen dat de Eggs Benedict een must is! Daar gaan we .. zaterdag middag.. niets te doen , wel een prima gastheer, informeel beleefd, erg op zijn gemak maar keurig in woordkeuze, kennis van zaken en begeleiding van de menukeuze en het serveren van de gerechten. Kom maar op met je eieren!!! De portie leek wat klein, maar het is zo rijk van smaak dat je er als lunchgerecht voldoende aan hebt. De eierdooiers stroomden eruit bij het aansnijden van het geel : fantastisch! Maar het lekkerst was de Hollandaise saus, wauw... rijk, gaar, en met een meesterlijke zuurgraad erin . Ja : Hollandaise saus.. met een slechte naam op culinair gebied,en verfijning qua smaak, is deze rijkste en moeilijkste saus ter wereld ( drie pannetjes nodig, een krachtige polsslag en perfect timing) toch maar mooi naar ons armzalige landje genoemd. eerherstel voor de Lousy Dutch reputation .
Op krokant gegrild brood, met natte, dun gesneden ham.. heb ik zitten smullen .
Daarna nog getrakteerd op een dessert: jammer dat de Eclair zelf van gisteren was.. de vulling en de sorbet waren uitstekend. Een glaasje wijn om het geheel gelukzalig weg te spoelen .. en ja hoor ... de dienende gastheer heeft ook nog plezier en verstand van het serveren en begeleiden in de keuze van de juiste wijn . Topzaak!

Reizigers die Carter Bar & Kitchen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Carter Bar & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!