“Zelfs buiten Amsterdam al bekend.. haha”
Beoordeling van Carter Bar & Kitchen

Carter Bar & Kitchen
Reserveren met
Carter Bar & Kitchen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 727 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Museumkwartier
Wijk: Museumkwartier
5 november 2016 beoordeeld

Dan moet ik door familie er op gewezen worden dat mijn stad er een hotspot voor eten en drinken bij heeft, en bij vooraankondiging van mijn bezoek wist menigeen me al te vertellen dat de Eggs Benedict een must is! Daar gaan we .. zaterdag middag.. niets te doen , wel een prima gastheer, informeel beleefd, erg op zijn gemak maar keurig in woordkeuze, kennis van zaken en begeleiding van de menukeuze en het serveren van de gerechten. Kom maar op met je eieren!!! De portie leek wat klein, maar het is zo rijk van smaak dat je er als lunchgerecht voldoende aan hebt. De eierdooiers stroomden eruit bij het aansnijden van het geel : fantastisch! Maar het lekkerst was de Hollandaise saus, wauw... rijk, gaar, en met een meesterlijke zuurgraad erin . Ja : Hollandaise saus.. met een slechte naam op culinair gebied,en verfijning qua smaak, is deze rijkste en moeilijkste saus ter wereld ( drie pannetjes nodig, een krachtige polsslag en perfect timing) toch maar mooi naar ons armzalige landje genoemd. eerherstel voor de Lousy Dutch reputation .
Op krokant gegrild brood, met natte, dun gesneden ham.. heb ik zitten smullen .
Daarna nog getrakteerd op een dessert: jammer dat de Eclair zelf van gisteren was.. de vulling en de sorbet waren uitstekend. Een glaasje wijn om het geheel gelukzalig weg te spoelen .. en ja hoor ... de dienende gastheer heeft ook nog plezier en verstand van het serveren en begeleiden in de keuze van de juiste wijn . Topzaak!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Carter Bar & Kitchen
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in Amsterdam Oud-Zuid ligt deze bar. Zeker op het einde van de middag heb je hier een heerlijke zonnetje, maar ook binnen is het erg gezellig.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol terras met hip en trendy publiek dat nog van de laatste zomeravond geniet. Bediening toch een beetje verbaasd dat we binnen willen zitten. Kaart ziet er leuk uit. Eten was ok mooie spinazie-erwtensoep, burger was ok maar niet bijzonder. Ik was sinds lange tijd weer eens in Amsterdam en vind zo'n tentje heel gezellig en leuk om rond te kijken. Ook leuk dat het hier echt bruist, maar culinair is het niet. Gewoon goed eten voor bij een avond borrelen!

14 september 2016 beoordeeld

er staat niet duidelijk op het menu dat de Zalm rauw is.
Ik vergiste mij, heb het teruggestuurd "het was geen probleem"
bij het afrekenen moest ik de Zalm wel betalen .
Jammer van deze onvriendelijke service , pedante serveerster , zij dat er duidelijk stond rauwe zalm. helemaal geen klant vriendelijk restaurant.

12 augustus 2016 beoordeeld

Met een gezellig buitenterras voor de mooi weer dagen en een in split level binnen gelegen restaurant maakt dit restaurant tot een ongecompliceerde eet gelegenheid.
Redelijke prijzen en voor de gezellige eters onder ons gerechten om samen te delen. De burrata als starter, met een heerlijk gegrild kippetje of stoere cote de boeuf voor de gezamenlijke deelnemers aan tafel. Een mooie Bernardus Pinot Noir en de avond kan niet meer stuk. Een druk restaurant ideaal voor een afspraak voor een borrel op een mooie zomeravond, een bezoekje met vrienden of familie. Kortom in Amsterdam Zuid een aanrader.

Reizigers die Carter Bar & Kitchen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Carter Bar & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!