Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
The Vault

Fantastische escape rooms. The Vault was super origineel, je wordt vanaf moment 1 in het verhaal ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Amber v
via mobiele applicatie
The vault

Echt een geweldige ervaring. Het verhaal is goed doordacht en de puzzels een echte uitdaging. Vanaf ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
MilaAmber
Hoofddorp, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.551 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 20,69
vanaf US$ 21,22
vanaf US$ 16,97
vanaf US$ 31,29
Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Vandaag voor het eerst naar een escape room geweest. Het was echt super leuk en tof en ik raad het iedereen aan!! Een van mijn leukste ervaringen wat ik gedaan heb!

Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

nummers van de items opzoeken, bewaker die langs komt wat heel spannend is. En dan dat de bewaker de deur op slot doet opeens

Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben de architect berlage escape room gedaan, super tof! Onverwachte clues en vereist goede samenwerking.

Beoordeeld op 3 februari 2022 via mobiele applicatie

Dit was zo mega tof! Echt een aanrader om deze escape room te doen!

Je word het goed begeleid en het heeft hele toffe aspecten!

Beoordeeld op 29 januari 2022 via mobiele applicatie

Wat een toffe escaperoom, precies moeilijk genoeg, hele leuke en chille begeleider en heeele toffe twists

Datum van activiteit: januari 2022