“Aardappel 2.0”
Beoordeling van Jacketz Oud-West

Jacketz Oud-West
Geclassificeerd als nr. 22 van 3.998 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Beschrijving: Jacketz is de eerste baked potato shop in Nederland. Wij verkopen grote gepofte aardappels met de heerlijkste huisgemaakte vullingen! Daarnaast serveren wij een grote selectie (lokale) bieren en wijnen van Grapedistrict. Glutenvrij, lactosevrij, vegetarisch, veganistisch, vlees, vis.
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige tent, altijd druk en altijd goed.
Ze serveren salade en vooral geweldig gepofte aardappel. De aardappel word geserveerd met lekkere toppings zoals pulled port met maple of mijn keuze vegan green curry. Echt een aanrader!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Jacketz Oud-West
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 mei 2017 beoordeeld

Wilde al heel lang eens dit concept leren kennen. Na een lange dag in Amsterdam smaakte dit heerlijk. Gevulde aardappel met pulled pork en marple wiskysaus geprobeerd.Wel onduidelijk was de prijs nu precies was, je moet even puzzelen, je kiest eerst de grootte van je aardappel, dan de vulling en dan de extra's en bij iedere stap staat de prijs. Ik dacht dat mijn aardappel € 7 euro kostte maar toen bleek dit enkel voor de vulling. Bijhorend een beetje salade met een heerlijke dressing. De akoestiek in de zaak is niet zo goed, Ze hebben hier ook allerlei biologische sappen en limonades die aan de goedkopere kant zijn

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardappel met vulling.. is weer eens wat anders. Gevulde aardappel ken ik van Turkije, waar het erg populair is. Bediening was prima maar Engelssprekende bediening in restaurant vind ik altijd een beetje vreemd. Bediening zou toch op zn minst wat Nederlands moeten spreken.. De kaart was simpel maar voor elk wat wils. Prijzen zijn zeer goed voor een restaurant in Amsterdam. Porties waren groot en we zaten goed vol na de maaltijd. Wel jammer dat ik ipv de zalm de makreel geserveerd kreeg.. zal toch die taalbarrière zijn geweest? Tafeltjes waren wel beetje vies. Er lag nog eten en andere kleverige substanties op van de vorige.. deze hebben wij maar even aan de kant geschoven en/of afgedekt met een servet.

26 april 2017 beoordeeld

Na een drukke dag waren wij opzoek naar een betaalbare maaltijd. En dit vonden wij! Bij Jacketz! Bijzonder vriendelijk personeel, erg betaalbaar en heerlijk eten. Een gevulde aardappel lijkt in het begin wat vreemd en weinig, maar wij gingen met een goed gevulde maag weer op pad. Echt een aanrader!

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje met origineel concept. Heerlijk betaalbaar gegeten. Leuke vriendelijke bediening. Een aanrader!!

Reizigers die Jacketz Oud-West bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Jacketz Oud-West geweest? Deel je ervaringen!