“Zalig lekkere aardappel !”
Beoordeling van Jacketz Oud-West

Jacketz Oud-West
Geclassificeerd als nr. 23 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen
Beschrijving: Jacketz is de eerste baked potato shop in Nederland. Wij verkopen grote gepofte aardappels met de heerlijkste huisgemaakte vullingen! Daarnaast serveren wij een grote selectie (lokale) bieren en wijnen van Grapedistrict. Glutenvrij, lactosevrij, vegetarisch, veganistisch, vlees, vis.
26 februari 2017 beoordeeld

Hier eet je een gevulde aardappel, je kiest vulling, topping,saus.. naar eigen smaak. Wij hadden grote honger en namen een hele aardappel. Die was zeker voldoende. Echt super lekker! Vers bereid. Vriendelijke, behulpzame bediening. Vraag gerust advies als je niet weet wat kiezen.
Toffe zaak, lekker en niet duur !
Niet twijfelen, ga proeven.

Schrijf een beoordeling

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dat lekker zeg. Heerlijk gewoon. Absoluut de moeite waard.
Voor een klein bedrag een goed gevulde aardappel. Voor elk wat wils. Mijn man had de chili con carne en vond het fantastisch.

17 januari 2017 beoordeeld

Op een aangename en rustige manier gegeten. Restaurant is zo ingericht dat er een aantal heel gezellige plaatsjes waren om alleen te zitten eten. Heel gezellig ingericht heel rustige sfeer en aangename bediening. Door het eenvoudige concept ben je ook snel bediend. Bediening helpt je ook te kiezen en kan je helpen met het vinden van goede combinaties!! (Als vrouw, gemiddeld eter is een halve jacket wel meer dan voldoende)

2 januari 2017 beoordeeld

Oooooh wat hebben we hier lekker gegeten! We kozen voor een hele Jacketz (de volgende keer neem ik alleen echt een halve; ik had gewoon buikpijn na afloop. Zo vol zou ik!) met chili con carne met kaas, en de andere met gerookte zalm en kruidenkwark. Beiden smaakten zo ontzettend goed! Ook wordt er een beetje sla bij geserveerd.

Verder had ik een lekkere Italiaanse wijn bij mij Jacketz en vriendlief de Rabarber Limonade. Een puntje: het meisje van de bediening dat ons hielp kwam niet verder dat ze een lichte, medium en zware rode wijn hadden en uit welke landen. De wijnsoorten kon ze me niet vertellen. Als er maar 6 wijnen op de kaart sta, verwacht ik wel een beetje dat je deze als bediening zijnde uit je hoofd kent.

Na veels te langs hebben gewacht met mijn eerste bezoek, ga ik ervoor zorgen dat mijn tweede bezoek niet lang op zich zal laten wachten :)

Pascal t, Manager van Jacketz Oud-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Christina,

Thank you for this great review. Hope to see you soon at Jacketz. Thank you for your comments!

Ciao,

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder concept. Aardige bediening, gezellige inrichting en sfeer. Het menu bestaat uit aardappels en vullingen en toppings die je zelf kunt uitkiezen. We hebben lekker gegeten!

Reizigers die Jacketz Oud-West bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Jacketz Oud-West geweest? Deel je ervaringen!