“Lekker eten en ontspannen”
Beoordeling van Restaurant Black and Blue

Restaurant Black and Blue
Reserveren met
Restaurant Black and Blue is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 211 van 4.475 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Diner, Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Bij Steak restaurant Black and Blue in Amsterdam weten we waar we goed in zijn, en daar concentreren we ons op: het bereiden van de beste steaks en de lekkerste salades. De steaks, gemaakt van mals biologisch vlees, komen recht uit onze speciale Josper houtskoolgrill. De salades maken we vers naar jouw wensen. Huisgemaakte sauzen erbij, verse friet, mooie wijn. Klaar. Ons restaurant, gelegen aan de rand van de Jordaan in hartje Amsterdam, is een plek waar je je op je gemak voelt. Een informele ambiance, gastvrije bediening, eerlijke prijzen. Romantisch dineren of even bijpraten met je vrienden tijdens de lunch – Black and Blue is er voor iedereen in Amsterdam die van goed, puur eten en een ontspannen sfeer houdt.
30 mei 2018 beoordeeld

Een romantische plek 200 m van Anne Frank Huis.
Goed begin met heerlijke oesters gevolgd door verschillende soorten brood en bruschetta.
“Catch of the day” was super verse kabeljauw met “een paar” kokkels, wel goed bereid en gebalanceerd qua smaak. Ik hoor dat de Black Angus burger een beetje droog was. Well-done hoeft niet per se droog te betekenen.
Volle Primitivo (rood) en smakelijke Verdejo (wit) samen met vriendelijke personeel en relaxed sfeer maken een succesvol avondje uit.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima, expresso is ronduit belabberd.
Personeel is alles behalve klantgericht, ze luisteren ook niet goed. Tijdens betaling vraagt ook niemand of alles naar wens is geweest. Zal wel door de drukte gekomen zijn.
Je zit er echt hutje mutje op elkaar en dat is erg jammer. Sfeer is daardoor niet goed.
Voor die prijs zijn er voldoende goede andere alternatieven voorhanden.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauh! Wat een mooie locatie, gave bar, mooie tafels en als je meer prive wilt kan dat ook beneden. Lekkere wijn, geweldige bediening, eten heerlijk! Aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor terecht gekomen bij black and blue. Wat een fantastische zaak. Een heerlijke gevarieerde menukaart welke moeite geeft tot kiezen. De halve kreeft evenals de tournedos waren voortreffelijk de halve kreeft was heerlijk zacht van smaak en de tournedos perfect op de houtskool gril bereid zacht en rood van binnen, krokant van buiten. Dit heerlijke diner werd nog completer dankzij de zeer gastvriendelijke eigenaresse en bediening welke zeer oplettend zijn. Ik heb er een nieuwe favoriet bij in hartje Amsterdam!

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben bij Black and Blue geluncht en het was heerlijk. Een aanrader voor lunch of diner. Lekker wijntje erbij en alles goed verzorgd. We komen zeker terug. Vriendelijke bediening en alles netjes verzorgd.

Reizigers die Restaurant Black and Blue bekeken, bekeken ook

In Restaurant Black and Blue geweest? Deel je ervaringen!