“Absolute aanrader!”

Keukens: Frans, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
29 augustus 2020 beoordeeld

We hadden dit restaurant al een tijd op onze lijst staan om te gaan eten. Nu het eindelijk zover was kan ik stellen dat het onze verwachtingen heeft overtroffen. Het is een absolute aanrader!
We hebben genoten van een fantastisch diner met heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. De bediening was zeer kundig en gastvrij. De service was uitmuntend. We hebben een geweldige avond gehad en komen zeker snel weer terug.

Daarnaast is het ook goed om te zien hoe serieus men omgaat met COVID19, zonder in te leveren op service en gastvrijheid.

Datum van bezoek: augustus 2020
TeamBridges, General Manager van Bridges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring hier op Tripadvisor.

Het is een plezier om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan!
Ik weet zeker dat het team van Bridges erg bij zal zijn om te horen dat zij u een fantastische ervaring hebben gegeven.

Safety is voor ons op dit moment erg belangrijk en zijn blij te horen dat dit positief word ontvangen.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

25 augustus 2020 beoordeeld

Afgelopen zondag zijn mijn partner en ik gaan lunchen bij restaurant Bridges. We zijn overweldigd door de gastvrijheid, goede wijn en het eten. De smaakvolle gerechten werden door de chef en het personeel geserveerd en goed omschreven. De sommelier van het restaurant serveerde er met een lach een passende en geweldige wijn uit de Bourgogne bij!

Wij komen snel weer terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
TeamBridges, General Manager van Bridges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Beste Laura,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons restaurant hier op TripAdvisor.

Met veel trots lees ik uw lovende woorden over ons team, zij halen veel voldoening uit gasten die hun waardering laten blijken. Ik heb uw review dan ook gedeeld met het hele team.
Daarnaast doet het ons deugt te lezen dat u zo heeft genoten van de smaakvolle gerechten en bijpassende wijnen.

Nogmaals bedankt voor uw mooie complimenten en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te verwelkomen!

25 augustus 2020 beoordeeld

Ontvangst zeer vriendelijk, maar in eerste instantie werd binnen eten resoluut uitgesloten door de dame die ons naar onze buitentafel bracht. Omdat het nogal winderig was hadden wij daar wel onze bedenkingen bij, vooral later op de avond als het warme zonnetje onder is.... Een dekentje konden wij dan krijgen...Gelukkig was onze ober veel minder resoluut en konden wij als wij dat wensten toch naar binnen. Kijk, zo hoort het en dat is gastvrijheid. Bediening door hem was voortreffelijk, warm, gastvrij, en alles werd goed toegelicht, geen moeite was teveel. Begonnen met heerlijke amuses en daarna een werkelijk voortreffelijk 5-gangen diner. Echt fantastisch gegeten! Het restaurant is kennelijk recent de Michelinster kwijtgeraakt, maar o.i. is dat onterecht. Wij komen zeker eens terug.

Beste Ronald,

Ik wil u graag danken voor uw keuze voor Bridges en het beschrijven van uw ervaringen op TripAdvisor.

Het is plezierig om te lezen dat u genoten heeft van het diner in ons restaurant Bridges. Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet mij deugd dat ook deze keer dat weer gelukt is.

Ik heb uw mooie complimenten gedeeld met het team en wij kijken er naar uit u op korte termijn weer te mogen verwelkomen!

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ter ere van mijn vaders verjaardag. Gerechten zagen er stuk voor stuk uit als schilderijtjes met bijzondere en uitgesproken smaken. Zeer attente en gastvrije bediening. Goede wijnen. Een ware belevenis. Top!!

Beste Isabella,

Wat een plezier om uw review te lezen op TripAdvisor! Ik wil u graag hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen bij Bridges.

Ik ben erg blij om te horen dat u hebt genoten van deze bijzondere avond en dat u de juiste service heeft ontvangen, dit is van grote waarde voor ons restaurant. Ik zal uw mooie complimenten zeker delen met het team.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

16 augustus 2020 beoordeeld

Vrijdag hier geluncht. Een 3 gangen lunch kost je meer dan 2 uur. Gelukkig zaten we buiten en was het mooi weer. De bediening is zeer vriendelijk. Ik vroeg een blonde dames, van de bediening, of ik haar iets mocht vragen, ze was een tafel aan het leegmaken, dat is goed zei ze. Vervolgens is ze nooit meer teruggekomen op mij vraagverzoek. Mijn tafelgenoot moet zoutloos eten, wat ik ook bij de reservering had bijgezet. Zijn voorgerecht was gebakken eendenlever, maar omdat ze er geen zout op konden doen, en volgens hem helemaal geen kruiden, smaakte het naar niets.. dit werd ook door de bediening bevestigd. Waarom ze dan geen andere voorgerecht gaven, was onduidelijk. Het vegetarisch eten was niet heel uitgesproken. De beloofde groene asperges die zaten er niet bij. Daar had ik wel zin in... een kopje koffie of thee aanbieden voor het voorgerecht dat o,o smaak had en de asperges die er niet bij zaten, daar doet bridges niet aan jammergenoeg. Bridges is zeer goed als je vlees of vis eet en geen zoutloos dieet moet volgen... vegetarisch kun je deze gerust overslaan...

Datum van bezoek: augustus 2020
TeamBridges, General Manager van Bridges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Best Marco,

Hartelijk dank dat u de tijd heefft genomen om uw feedback met ons te delen.

Het is spijtig om te lezen dat uw ervaring tijdens de lunch bij ons niet positief is. Wij zullen dit dan ook met het team bespreken.
Het spijt ons voor de gebeurtenissen tijdens uw lunch.

Mocht u nog een keer in de buurt zijn kunt u contact met ons opnemen, wij zouden het graag goed maken bij u.

Team Bridges

Reizigers die Bridges bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bridges geweest? Deel je ervaringen!