“Fijn café”
Beoordeling van Café de Jaren

Reserveren met
Café de Jaren is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 796 van 4.474 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: De Wallen
30 mei 2018 beoordeeld

Fijne plek voor een kop koffie of een biertje. Van binnen lekker ruim, buiten een lekker terras aan het water. Het bedienend personeel is altijd vriendelijk en talrijk, maar wel erg langzaam.
De huisgemaakte bananentaart is zalig!

DeJaren, Public Relations Manager van Café de Jaren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Marnix93,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op TripAdvisor!

Daarnaast bedankt voor de feedback dit gaan wij met het team bespreken.

We hopen dat u snel nog eens terugkomt bij Café de Jaren.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Café de Jaren op het terras aan het water. Het eten is prima en je kunt er met gemak een paar uur blijven zitten genieten van het weer en de mensen op het water. De bediening is prettig.

DeJaren, Public Relations Manager van Café de Jaren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste MauriceVE,

Bedankt voor het delen van deze mooien woorden op TripAdvisor!

Mooi om te horen dat alles naar wens was.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

21 mei 2018 beoordeeld

Nog steeds een perfecte plek om af te spreken. Op terras gegeten en vooral het saladebuffet is goed. Jammer alleen dat je voor het toiletbezoek moet betalen!

DeJaren, Public Relations Manager van Café de Jaren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste Geert,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met ons!

Fijn om te horen dat het saladebuffet op het terras naar wens was.

12 mei 2018 beoordeeld

Het is raadzaam om hier je plaats op het terras te reserveren, want het is een populaire plaats om aan het water te eten. Eerst mag je naar het (koud) buffet - en dat is redelijk te noemen, waarna dan je hoofdgerecht komt. Wij kozen voor de zalm die correct was. Ook het nagerecht in orde. Vooral de man die de reservaties doet, deed erg ons best.

DeJaren, Public Relations Manager van Café de Jaren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Vriejt,

Wij willen u bedanken voor het delen van deze mooie comment!

Fijn om te horen dat u heeft genoten van het terras en het eten.

Wij zien u graag nog eens terug.

9 mei 2018 beoordeeld

Vanuit een ongedwongen ambiance wordt hier een goede kop koffie en worden(lichte) maaltijden en een ontbijt geserveerd. Met mooi weer is een plekje op het terras aan de gracht een aanbeveling.
Vriendelijke maar ietwat onervaren bediening.

DeJaren, Public Relations Manager van Café de Jaren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Beste 53Geer61,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met ons op TripAdvisor.

Fijn om te horen dat u enthousiast bent over de sfeer die wij proberen te creëren bij Café de Jaren en dat u genoten heeft van ons terras.

Wij hopen u snel nog eens terug te zien bij Café de Jaren!

Reizigers die Café de Jaren bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Café de Jaren geweest? Deel je ervaringen!