“Aperol sprits”

Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
4 weken geleden beoordeeld

Aperol sprits is niet gemaakt met prosecco maar een droge zure wijn. Wij hebben €10 betaald maar de sprits was erg zuur. Jammer hoor

Datum van bezoek: juli 2021
Johan van Kampen, Manager van Cafe Americain Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Gast,

Wat vervelend om te horen dat de Aperol Spritz niet gesmaakt heeft, dat had inderdaad met een bubbel gemaakt moeten zijn. Wij hadden graag een nieuwe voor u gemaakt, wellicht geeft u ons nogmaals een kans?

4 weken geleden beoordeeld

De ontvangst was zeer gastvrij, vriendelijk en bereidwillig. Een tafel werd op ons verzoek speciaal gedekt op een plek iets meer in de schaduw. Onze garnalenkroketten en garnalen salade waren voortreffelijk. De twee glazen Chardonnay die we hadden besteld vonden we iets te waterig. Het bleek de huiswijn te zijn, maar de manager verstrekte ons probleemloos een duurdere Chardonnay met meer "bite" tegen dezelfde prijs. Het was jammer dat onze bestelling van de cappuccino's niet was doorgekomen en we er zelf achterheen moesten gaan. Al met al een hele positieve ervaring mede door de vriendelijke ontvangst en bediening.

Datum van bezoek: juli 2021

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw review, excuses voor de "schoonheidsfoutjes" maar blij om te zien dat u een positieve ervaring heeft gehad. Hopelijk tot snel!

13 juni 2021 beoordeeld

Dochter geslaagd voor examen dus wij naar Café Americain. Kaart beperkt maar verzoeken kon altijd en op verzoek werd ingegaan. Dat vond de nejamin van de familie leuk! En wij dus ook. Het is anders na corona maar gelukkig is het pand zo mooi en is de bediening onverminderd prettig en professioneel. Héérlijk gegeten ook. Gewoon veel beter nog dan ik al verwachtte,

Datum van bezoek: juni 2021
Johan van Kampen, Manager van Cafe Americain Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2021

Beste Marcelo,

Hartelijk dank voor de fijne woorden en nogmaals gefeliciteerd met het examen van je dochter. We hopen de kaart stap voor stap weer wat uit te breiden nu de versoepelingen elkaar in rap tempo opvolgen. we hopen jullie snel weer te verwelkomen in ons prachtige pand.

12 juni 2021 beoordeeld

Comfortabel terras, meubilair en servies van topkwaliteit. Parasols met terrasverwarming. Het terras ligt 's middags in de schaduw, ideaal voor oververhitte zomerdagen en zongevoelige huidtypes. Het klaterende geluid van de fontein geeft een extra verkoelend gevoel. De service is uitermate professioneel, voorkomend en meedenkend. Aanrader!

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw fijne woorden, wij zijn ook erg blij met ons prachtige terras. Tot de volgende keer!

12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, echter maar 3 vegetarische keuzes op de lunchkaart. Vriendelijk personeel. Goed gelegen ambiance.

Geachte Gast,

Wat fijn om te horen dat u heerlijk heeft gegeten, op di tmoment is onze kaart inderdaad nog wat kleiner dan dat u van ons gewend bent. Wij hopen in de komende periode dit stap voor stap weer uit te breiden.

U kunt altijd onze website in de gaten houden voor de huidige kaart.

Reizigers die Cafe Americain Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Americain Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.