“Dure wijnbar met uitgebreid assortiment”

Bubbles & Wines Winebar and Champagne Bar
Reserveren met
Bubbles & Wines Winebar and Champagne Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 173 van 4.440 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Deli, Internationaal, Wijnbar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Wallen
27 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel wijnen op goede temperatuur bewaard.Geen uitleg bij de wijnen;jammer. Super lekkere hapjes:geen uitleg voor combi met wijn.alles behoorlijk aan de prijs. Ik vind het decor wat te modern en daardoor alleen gezellig als het druk is.Ik kan zowel in Utrecht als Rotterdam barretjes opnoemen met mooie wijnen en hapjes voor een betere prijs. Meer mijn ding.

31 december 2014 beoordeeld

Het ziet er erg gezellig uit en het was aan de lange rij tafels erg druk. Het personeel was bijzonder vriendelijk. De bar was ook plezierig om te zitten. Bij de wijn kregen we een glas kraanwater, heel aardig. De wijnkaart is vooral gericht op de wat duurdere wijnen. Tussen de goedkoopste twee wijnen van vier euro vijftig en vijf euro naar de volgende van 7,50 is meteen een groot verschil en hier tussenin zat niets. Jammer.

5 augustus 2014 beoordeeld

Bubbles en Wines is een sfeervol ingerichte, smalle zaak aan de Nes in Amsterdam. Buiten staat een wijnvat en dat is ook hetgene dat er volop aanwezig is.
Je wordt heel attent geholpen en van een reusachtige wijnkaart voorzien. Daarin zijn keuzes voor "Flights" van 3 wijnen mogelijk. Je krigt dan 3 kleine hoeveelheden van verschillende wijnen die mooi op elkaar aansluiten. De uitleg bij de "Flights" is uitgebreid en professioneel.
Als aanrader zou ik bij de wijn een kaasplankje nemen. Heerlijke kazen met tevens de uitleg erbij waarvandaan en waarvan gemaakt.
Wij waren vroeg in de zaak ( omstreeks 17 uur) zodat het nog erg stil was. Ik begreeop dat er later op de avond volop reserveringen waren.

24 juli 2014 beoordeeld

Top bediening met veel kennis over de wijnen en ze delen het met je op een leuke informele manier. Wij hebben onze nieuwjaarsborrel er gehouden en het was een fantastisch begin van het jaar!

28 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker op het kleine terras een goed glas wijn gedronken.
De hapjes kaart is prima voor een bite bij de wijn niet geschikt om ook eens lekker te eten.
In eerste instantie was de bediening afstandelijk maar in de loop van de middag ontdooide Robert.

Reizigers die Bubbles & Wines Winebar and Champagne Bar bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bubbles & Wines Winebar and Champagne Bar geweest? Deel je ervaringen!