“Heerlijk gedineerd in de tuin !”
Beoordeling van Brasserie van Baerle

Brasserie van Baerle
Geclassificeerd als nr. 361 van 4.589 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Europees, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Museumkwartier
31 mei 2018 beoordeeld

Brasserie van Baerle blijft goed en is al jaren een heerlijke plek om te genieten van uitstekende cuisine. Ik at hier gisterenavond met een vriendin die een keer per jaar in Amsterdam is en we hebben genoten. De bediening was zeer attent en vriendelijk en flexibel; we wilden twee hoofdgerechten delen (en dan als voor- en hoofdgerecht) en dat was geen enkel probleem. Het eten was zalig en de aanbevolen wijn ook. Vorig jaar waren we hier al en volgend jaar komen we zeker weer!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na jaren weer eens geweest, laatste keer was ervaring niet zo goed, maar nu aangenaam verrast over kwaliteit, snelheid, prijs (bib menu is een aanrader!) en vriendelijkheid. En de binnentuin is natuurlijk heel mooi. Mooie avond!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zeiden nooit "hallo" als welkom,
het eten was koud en heel snel, ze boden ons nooit drankjes aan, geen enkele aanbeveling en vroegen nooit of het eten goed was of niet

13 mei 2018 beoordeeld

Mijn zoon en ik hebben genoten van de Bib-Gourmand lunch. Veloute van kokkels was goed op smaak. Fluwelige verrassing. Kabeljauw in een bouillon van garnalen waardige opvolger. Erg mooie wijnkaart. Veel wijn per glas verkrijgbaar. Vriendelijke en professionele bediening. Restaurant ligt strategisch tov de Musea.

10 mei 2018 beoordeeld

voor onze zakelijke lunch hebben we gekozen voor de binnentuin bij restaurant van baerle. het is een bijzondere plek waar je heerlijk rustig buiten kunt eten als het mooi weer is. er was een ruime keus aan heerlijke gerechten waaronder twee vegetarische varianten. de gerechten waren heerlijk bereid en zagen er prachtig uit.

Reizigers die Brasserie van Baerle bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Brasserie van Baerle geweest? Deel je ervaringen!