“Rijk smakenpalet , aangename muziek en personeel ; interieur ZWAK voor dit prijssegment”
Beoordeling van Blue Pepper

Blue Pepper
Reserveren met
Blue Pepper is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 3.998 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Vondelpark
14 augustus 2017 beoordeeld

Een aangename goed uitgebalanceerde smaakervaring, perfect qua kruiding.
Leuke verrassing met de tintelervaring van de tong bij het dessert
Jammer dat de satétjes van lam en kip gespiest waren op een manier die bij het serveren eerder deed denken aan een friettent. De smaken waren wel ok.
Chef, investeer in iets anders dan een houten stokje, er zijn genoeg gearomatiseerde en/of mooier ogende voorhanden !
De passage naar de toiletten langs een afwasbak was voor ons een nieuwe ervaring in een tent van deze prijscategorie. De toiletten zijn een afknapper van formaat : bloedhete halogeenlampen en aan de buitenzijde ronduit smerige deuren.
Doordat dit onze slotervaring was na een voortreffelijke maaltijd, verlieten we de zaak met gemengde gevoelens en vonden we het een beetje jammer een niet vermoede connotatie aan de naam van de zaak te voelen: je blauw (Blue) betalen en peperduur (Pepper). Maar nogmaals : geen kwaad woord over de keuken an sich
Chef : investeer in LED lampen en een poetshulp !

Schrijf een beoordeling

13 april 2017 beoordeeld

Wij hadden de rijsttafel ' The Sultan and I ' en die is echt voortreffelijk. Keurig opgemaakte borden en schalen en echt fantastische smaken. Hadden een dèja vu van onze vakanties op Bali.
De bediening is zeer vriendelijk en de ambiance erg cosy. Gezellige sfeer.

Echt de moeite waard om te gaan eten.
Heel veel succes allemaal en terima kasih voor een fantastische avond.

Met vriendelijke groet, Jacqueline Dekker

8 april 2017 beoordeeld

Uitstekende Authentische Indonische keuken
We zijn voor de rijsttafel gegaan
Alles was heerlijk maar kon maar niet genoeg krijgen van de Beef Rendang geprepareerd door een erg getalenteerde kokkin die alles voorbereidde naar orgineel recept werd me verteld door de bediening
Ze is zichzelf komen voorstellen een getalenteerde dame met echt nog passie voor haar werk

De bediening was ook erg behulpzaam en nam echt de tijd om je alle ingrediënten te vertellen die in de gerechten werden gebruikt.
Ook was mijn glas nooit leeg
Ga er zeker weer terug

De bediening was erg aardig en gaf erg goede uitleg over de ingrediënten van de gerechten

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was supergoed op smaak. En attente aardige bediening. Ik kom zeker weer. Ook vegetarische optie.

21 februari 2017 beoordeeld

Een heerlijke rijsttafel van 5 gangen - traditioneel in een modern jasje. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere en alle gerechteb worden prachtig geserveerd. De beste indonesische maaltijd ooit - zelfs beter dan tijdens mijn vakantie op Java.
Complimenten voor kok tante Sonja en het vriendelijke en professionele personeel.

Reizigers die Blue Pepper bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Blue Pepper geweest? Deel je ervaringen!