“moderne versie van traditionele keuken”
Beoordeling van Blue Pepper

Blue Pepper
Reserveren met
Blue Pepper is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Vondelpark
21 februari 2017 beoordeeld

Een heerlijke rijsttafel van 5 gangen - traditioneel in een modern jasje. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere en alle gerechteb worden prachtig geserveerd. De beste indonesische maaltijd ooit - zelfs beter dan tijdens mijn vakantie op Java.
Complimenten voor kok tante Sonja en het vriendelijke en professionele personeel.

Schrijf een beoordeling

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topper, alles heel lekker en heel vriendelijke bediening!
Centrale ligging , zeer goede prijs kwaliteit, netjes

25 december 2016 beoordeeld

Erg lekker gegeten hier. Wij zijn voor de rijsttafel gegaan. Alles heeft prima gesmaakt. Maar de vissoep sprong er voor mij uit. Daar wilde ik wel meer van... Maar beter van niet omdat er toch meer gangen aan zaten te komen. Dan kan je niet alle smaken proberen. Wat toch het leuke van een rijsttafel is. Ook leuk de verschillende bieren van Oedipus, die smaken combineren met de gerechten. Erg vriendelijke en goede bediening. Goed maar niet stijf en afstandelijk. Zeker een aanrader.

10 december 2016 beoordeeld

Als je zin hebt om Indonesisch te gaan eten, dan zoek je op de diverse portals naar een voor jou passend restaurant. Hierbij viel het mij op dat Blue Pepper goede recensies krieeg en dat was voor mij voldoende reden om een reservering te maken. Bij aankomst was het restaurant nog vrijwel leeg (19:15 uur), maar in de loop van de avond raakte het helemaal gevuld.De keuze viel op de moderne vertaling van de rijsttafel; "The Sultan and I." De salade waarop de soft shell crab werd gepresenteerd, was verrassend fris en pittig. Het volgende gerecht bestond uit een stokje met kipsateh en een stokje met lamssateh. Dit was wellicht de lekkerste sateh die ik ooit heb gegeten en neem aan dat ik een kenner ben.
Het hoofdgerecht bestond uit rijst, rendang, garnalen op balinese stijl bereid en tempeh. Allemaal bekend gerechten, maar met een eigen twist. Het meest verrassende van de avond, was het dessert dat bestond uit sorbetijs waarop een miniscuul knopje van ene chinese bloem was gedrapeerd. De smaken en tintelingen die dit knopje in mijn mond creerde, zal ik nooit vergeten.
Tenslotte de bediening: Snel, klantgericht en internationaal. Perfect!

24 november 2016 beoordeeld

Klein restaurant met een heel bijzondere en originele Indonesische menukaart.Zeer vriendelijke bediening en wijnadvies. Een totale aparte ervaring. Zeer aanbevolen.

Reizigers die Blue Pepper bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Blue Pepper geweest? Deel je ervaringen!