“Formidabel”

Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Rivierenbuurt
31 oktober 2018 beoordeeld

We waren hier met 6 personen voor een zakendiner. We hadden onder andere oesters, krab en diverse amuses. Het was een smaaksensatie, maar wat vooral ook opviel was de uitstekende bediening. Prima uitleg en ook het Engels was perfect en dat werd zeer gewaardeerd door onze Engelse/Amerikaanse tafelgenoten.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor heerlijke vis ben je hier aan het goede adres. De amuses zijn lekker. De kreeften bisque tongstrelend. Maar hoogtepunt was het hoofdgerecht van het menu,roodbaars. Zaaaaalig!! Geen plek meer voor een toetje dus alleen koffie en thee genomen. En daar zitten heerlijk friandises bij met als topper de warme roomboter Madeleine met een heerlijk sausje. Ook het servies ziet er zo mooi uit. En de chef kok en zijn vrouw lopen zelf ook rond en serveren ook. Uniek leuk.

Datum van bezoek: oktober 2018
4 september 2018 beoordeeld

Na eerdere goede en minder goede ervaringen was het deze keer vooral slordigheid wat de boventoon voerde. Vergeten drankjes, geen brood, toen wel brood maar zonder smeersel, geen bestek, lange wachttijden, zeer onduidelijke beschrijving van de gerechten, onduidelijkheid over de rekening, en uiteindelijk ook niet vragen of "alles naar wens" was: kennelijk had men zelf ook wel door dat ze er een puinhoop van hadden gemaakt. Tegelijk was het eten over het algemeen best goed maar, zoals gewoonlijk, wel aan de prijs. Vis aan de Schelde moet een keus maken: wil je een tourist trap worden (dan zou ik de prijzen trouwens wel iets naar beneden bijstellen) of wil je een serieus restaurant blijven: dan moet er veel gedisciplineerder gewerkt worden. Wij breken in ieder geval ons jarenlange traditie af en komen hier voorlopig niet meer terug. Jammer.

Datum van bezoek: september 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al zeker 12 jaar bij dit restaurant maar waren vanavond toch behoorlijk teleurgesteld. Een hooghartige sommelier. Vis die niet gaar was en die we terug moesten sturen. Dit zou ik van een normaal restaurant al niet ok vinden en zeker niet van Vis dus. Wat een teleurstelling. Wij hebben besloten on maar een tijd lang niet meer terug te komen.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms is het heerlijk om met een paar van je kinderen eens lekker gaan eten. Voor kreeft kunnen wij goed in Zeeland terecht, maar het kan dus ook in Amsterdam.
Wellicht omdat het vakantie is, was het vinden van een plek voor de auto geen probleem. Vriendelijk ontvangen door mensen, die uitstralen dat je welkom bent. Het is wel handig aan de niet alcoholdrinkende gasten te vragen of zij heel koud tomatensap met ijs willen. Goede uitleg over menu mooie Sancerre gedronken. Spuitwater uit de kraan mag van mij wel iets goedkoper. Zo duur is zo'n koolzuurpatroon toch niet. Heerlijke maar wel microscopische fines de claires gegeten.
De rest van het eten was super lekker en wij hebben genoten.
Bij het afrekenen is het bij mij misgegaan. Als ik Frankrijk ben geef ik altijd een fooi en ook in Nederland ben ik dat gewend. Omdat ik het echt prima vond heb ik iets meer dan 30 euro fooi gegeven. Voor een kleine zelfstandige vond ik dat mooi. Wellicht valt nu heel dinerend Nederland over me heen, het zij zo.
Bij het bekijken van de rekening nu een tijdje later, merkte ik op dat onderaan de nota staat service not included. Oei, maar is het dan niet een suggestie om dat duidelijker aan te geven op de kaart of ook bij het presenteren van de rekening dat te vermelden. Het is in Nederland toch gebruikelijk om aan te geven of ben ik nu weer die domme provinciaal.
Conclusie echt een heerlijk restaurant met voor alles een 10 of 10-, maar mag het afrekenen wat duidelijker.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Visaandeschelde bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Visaandeschelde geweest? Deel je ervaringen!