“Lekker gegeten in een rustig restaurant”
Beoordeling van Indiaas Restaurant VIjaya

Indiaas Restaurant VIjaya
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Indiaas Restaurant VIjaya is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2.093 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centrum
4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben nog niet heel erg bekend met de Indiase keuken, maar hebt genoten van de gerechten. Met zijn tweetjes wat gerechten gedeeld zodat er meer geproefd kon worden. Er werd goed gewezen op de pittigheid, erg fijn. De locatie is klein, maar voelt niet krap. De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs om te vragen of het smaakte en of er meer nodig was. Een positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit gezellige knusse restaurant. Wij hadden de indiase 3 gangenmaaltijd ( dank AH). Zeer vriendelijke bediening. Op 5 minuutjes lopen van CS.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten met de restaurant actie van ah. Vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat alles alcoholvrij is.

3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met de AH actie hier gaan eten. Keuze uit 7 verschillende 3 gangen menu's. Gekozen voor de Indonesische rijsttafel. Merendeel van de gerechten waren lekker pittig. Minder lekker was de Ikan bali. Deze was niet van makreel.

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten samen met Indiase collega. Indiaas eten vind ik heerlijk. Daarvoor kun je hier prima terrecht. Ook gezien meerdere Aziatische klanten. Service is beperkt en vrij afstandelijk. Locatie natuurlijk uitstekend, prijs ook aan de hoge kant. Locatie bepaalt prijs denk ik.

Reizigers die Indiaas Restaurant VIjaya bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Indiaas Restaurant VIjaya geweest? Deel je ervaringen!