“Wat een gastvrijheid! ”

Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Stadsdeel Zuid
Beschrijving: Welkom in restaurant Pantry! Al een aantal jaar gespecialiseerd in de traditionele Hollandse keuken. Erwtensoep, hutspot, kapucijners met spek. Voorbeelden van onze gerechten die nog altijd ook zeer geliefd zijn bij de Hollanders. Daarnaast serveren wij voor de liefhebber eerlijke kost als een overheerlijke kipsaté en andere verwennerijen als gestoomde zeebaars, oer beenham en slibtongetjes. U waant zich terug in de oude Nederlandse huiskamer. Oude schilderijen van schepen en de stad Amsterdam, een tikkeltje Delfts Blauw en lampenkapjes aan de muur. Kortom een sfeer van puur Hollandse gezelligheid. Ons restaurant bevindt zich in de drukke straten van het Leidseplein. Daarom raden we u aan om van te voren even te reserveren. We zouden het jammer vinden als u onze Hollandse gezelligheid om die reden zou mislopen.
14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg top! Heerlijke kaasfondue. Vriendelijk personeel en lekkere irish coffee. Dichtbij Leidse Plein dus ideale plek.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor The Pantry
Bekijk de nieuwste beoordelingen

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein zaakje, oud-Hollansche inrichting, heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, uitgebreide kaart en prima huiswijn. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om eens aan te doen, wanneer je in Amsterdam/Leidseplein bent. Sliptongetjes goed gebakken en trio van stamppot met gehaktbal en worst waren top! Overall enthousiast over het zaakje, maar let op;
Als je wilt tafelen, dan wat later op de avond reserveren. Ietwat gehaaste ober, bleef om de 5 minuten vragen of we al een dessert keuze gemaakt hadden.

6 januari 2017 beoordeeld

Prima eten. Gezellige, huiselijke sfeer. Lekker hollands eten. De hachee was echt heel lekker en de rode kool erbij was vers. Dessert was ook heerlijk.

30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ogend zaakje. Ook binnen gezellig. Vriendelijk personeel. Echt hollandse pot op de kaart, helaas, behalve de soep, geen lunchgerechten. Mosterdsoep was flauw en niet echt warm.

27 december 2016 beoordeeld

Dit is een heel, gezellig, knus restaurantje waar je lekker kan eten en waar de bediening & het personeel super vriendelijk zijn. Het interieur is heel leuk. Best op voorhand reseveren want het is en klein restaurantje. Het loont de moeite om er te gaan eten.

Reizigers die The Pantry bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Pantry geweest? Deel je ervaringen!