“Geen lunchkaart”

Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Stadsdeel Zuid
Beschrijving: Welkom in restaurant Pantry! Al een aantal jaar gespecialiseerd in de traditionele Hollandse keuken. Erwtensoep, hutspot, kapucijners met spek. Voorbeelden van onze gerechten die nog altijd ook zeer geliefd zijn bij de Hollanders. Daarnaast serveren wij voor de liefhebber eerlijke kost als een overheerlijke kipsaté en andere verwennerijen als gestoomde zeebaars, oer beenham en slibtongetjes. U waant zich terug in de oude Nederlandse huiskamer. Oude schilderijen van schepen en de stad Amsterdam, een tikkeltje Delfts Blauw en lampenkapjes aan de muur. Kortom een sfeer van puur Hollandse gezelligheid. Ons restaurant bevindt zich in de drukke straten van het Leidseplein. Daarom raden we u aan om van te voren even te reserveren. We zouden het jammer vinden als u onze Hollandse gezelligheid om die reden zou mislopen.
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ogend zaakje. Ook binnen gezellig. Vriendelijk personeel. Echt hollandse pot op de kaart, helaas, behalve de soep, geen lunchgerechten. Mosterdsoep was flauw en niet echt warm.

Schrijf een beoordeling

27 december 2016 beoordeeld

Dit is een heel, gezellig, knus restaurantje waar je lekker kan eten en waar de bediening & het personeel super vriendelijk zijn. Het interieur is heel leuk. Best op voorhand reseveren want het is en klein restaurantje. Het loont de moeite om er te gaan eten.

21 oktober 2016 beoordeeld

Voor een voorstelling in het Paradiso zochten we een plekje om even wat te eten.
Gezien mijn vrouw gek is op sliptong kwamen we hier uit, omdat het op het menu staat ;)
Binnen gekomen troffen we een heel gezellige sfeer aan en het eten was ook echt prima. Dit keer zelf aan de biefstuk gegaan, maar waar kan je nu in een restaurant stamppotten eten? Wel heel bijzonder.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Hollandse pot. Ideaal voordat je naar de film, stadsschouwburg etc. gaat.
En natuurlijk een perfect manier om buitenlandse gasten/vrienden kennis te laten maken met stampot.

21 september 2016 beoordeeld

Erg leuk als je familie/vrienden uit het buitenland over hebt om kennis te maken met de Hollnadse stamppot! Maar ook voor de echte liefhebber. Leuke locatie, goede bediening en prima eten.

Reizigers die The Pantry bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In The Pantry geweest? Deel je ervaringen!