“Hollandse pot”

Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Stadsdeel Zuid
Beschrijving: Welkom in restaurant Pantry! Al een aantal jaar gespecialiseerd in de traditionele Hollandse keuken. Erwtensoep, hutspot, kapucijners met spek. Voorbeelden van onze gerechten die nog altijd ook zeer geliefd zijn bij de Hollanders. Daarnaast serveren wij voor de liefhebber eerlijke kost als een overheerlijke kipsaté en andere verwennerijen als gestoomde zeebaars, oer beenham en slibtongetjes. U waant zich terug in de oude Nederlandse huiskamer. Oude schilderijen van schepen en de stad Amsterdam, een tikkeltje Delfts Blauw en lampenkapjes aan de muur. Kortom een sfeer van puur Hollandse gezelligheid. Ons restaurant bevindt zich in de drukke straten van het Leidseplein. Daarom raden we u aan om van te voren even te reserveren. We zouden het jammer vinden als u onze Hollandse gezelligheid om die reden zou mislopen.
19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Hollandse pot. Ideaal voordat je naar de film, stadsschouwburg etc. gaat.
En natuurlijk een perfect manier om buitenlandse gasten/vrienden kennis te laten maken met stampot.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor The Pantry
Bekijk de nieuwste beoordelingen

21 september 2016 beoordeeld

Erg leuk als je familie/vrienden uit het buitenland over hebt om kennis te maken met de Hollnadse stamppot! Maar ook voor de echte liefhebber. Leuke locatie, goede bediening en prima eten.

21 juli 2016 beoordeeld

Niet een restaurant om gezellig te eten. Veel rouristen die kennelijk een voucher hadden. Daardoor voor mij te druk

4 april 2016 beoordeeld

Wij hadden toeristen uit Australië op bezoek en dit is een geweldige plek om lekker Nederlands te eten. De bediening is vriendelijk en het menu goed geprijsd. Ook voor de niet-toeristen is het heerlijk hier te komen eten! Qua locatie zit je middenin het centrum, om de hoek van het Leidseplein. Een etentje bij the Pantry is goed te combineren met bijvoorbeeld een bezoek aan de bioscoop of een concert in Paradiso of Melkweg!

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een zeer verzorgde maaltijd. Eenvoudig! Alles was goed gebakken. De bediening was zeer vriendelijk.

Reizigers die The Pantry bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Pantry geweest? Deel je ervaringen!