“Overvol, zit bijna bij de buurman op schoot!”
Beoordeling van The Pantry

The Pantry
Geclassificeerd als nr. 73 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Stadsdeel Zuid
Beschrijving: Welkom in restaurant Pantry! Al een aantal jaar gespecialiseerd in de traditionele Hollandse keuken. Erwtensoep, hutspot, kapucijners met spek. Voorbeelden van onze gerechten die nog altijd ook zeer geliefd zijn bij de Hollanders. Daarnaast serveren wij voor de liefhebber eerlijke kost als een overheerlijke kipsaté en andere verwennerijen als gestoomde zeebaars, oer beenham en slibtongetjes. U waant zich terug in de oude Nederlandse huiskamer. Oude schilderijen van schepen en de stad Amsterdam, een tikkeltje Delfts Blauw en lampenkapjes aan de muur. Kortom een sfeer van puur Hollandse gezelligheid. Ons restaurant bevindt zich in de drukke straten van het Leidseplein. Daarom raden we u aan om van te voren even te reserveren. We zouden het jammer vinden als u onze Hollandse gezelligheid om die reden zou mislopen.
21 juli 2016 beoordeeld

Niet een restaurant om gezellig te eten. Veel rouristen die kennelijk een voucher hadden. Daardoor voor mij te druk

Schrijf een beoordeling

4 april 2016 beoordeeld

Wij hadden toeristen uit Australië op bezoek en dit is een geweldige plek om lekker Nederlands te eten. De bediening is vriendelijk en het menu goed geprijsd. Ook voor de niet-toeristen is het heerlijk hier te komen eten! Qua locatie zit je middenin het centrum, om de hoek van het Leidseplein. Een etentje bij the Pantry is goed te combineren met bijvoorbeeld een bezoek aan de bioscoop of een concert in Paradiso of Melkweg!

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een zeer verzorgde maaltijd. Eenvoudig! Alles was goed gebakken. De bediening was zeer vriendelijk.

4 december 2015 beoordeeld

Gezellige plek met veel stoelen naast het raam.
Het personeel is vriendelijk en snel.
Ik adviseer de combinatie maaltijd met gerookte worst en salade met geitenkaas omdat de porties zijn groot.

20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super tof restaurantje met heerlijke Echt Nederlandse gerechten! Alles even smakelijk en een supervriendelijke bediening!! Top!

Reizigers die The Pantry bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In The Pantry geweest? Deel je ervaringen!