“Goed en snel”
Beoordeling van Bird Thai Restaurant

Bird Thai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 456 van 4.658 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Thais
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Centrum
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak staat hier een rij mensen bij de deur te wachten, maar laat je hierdoor niet afschrikken. Ik heb er nooit langer dan een kwartier hoeven wachten. Het eten staat in Bird dan ook vrij snel op tafel, maar de kwaliteit heeft daar niet onder te lijden. Dit is gewoon een van de betere Thaise restaurants die ik ken.

Datum van bezoek: december 2018

3 november 2018 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst in typerend kader. Zeer vlugge bediening in dit groot restaurant. Goede kwaliteit maar zeer zoet.

29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Vlotte bediening. Lage prijzen. De voorgerechten en hoofdschotels zijn grote porties.

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke eetervaring! Op advies van personeel een pittig gerecht genomen. Mijn mond stond in brand, maar het was het helemaal waard, wat heb ik heerlijk gegeten!!!!

9 oktober 2018 beoordeeld

Hier weten ze wat Thais eten is een zeer goede en snelle bediening in een gezellige zaak zeker de moeite waard

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Bird Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bird Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!