“Aziatisch restaurant met zeer vlugge bediening”
Beoordeling van Bird Thai Restaurant

Bird Thai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 457 van 4.655 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Thais
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Centrum
3 november 2018 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst in typerend kader. Zeer vlugge bediening in dit groot restaurant. Goede kwaliteit maar zeer zoet.

29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Vlotte bediening. Lage prijzen. De voorgerechten en hoofdschotels zijn grote porties.

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke eetervaring! Op advies van personeel een pittig gerecht genomen. Mijn mond stond in brand, maar het was het helemaal waard, wat heb ik heerlijk gegeten!!!!

9 oktober 2018 beoordeeld

Hier weten ze wat Thais eten is een zeer goede en snelle bediening in een gezellige zaak zeker de moeite waard

Datum van bezoek: november 2017
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net zo lekker als in Thailand en goedkoper dan de meeste Thaise restaurants. Een dagje wezen stappen in Amsterdam vanuit Zoetermeer. De rode curry met mix vlees en Seafood genomen en de kip cashew. Ook hebben we voor thuis inktvis met chili en basilicum meegenomen. Alles overheerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bird Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bird Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!