“Fantastisch”
Beoordeling van Bird Thai Restaurant

Bird Thai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 457 van 4.655 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Thais
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Centrum
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke eetervaring! Op advies van personeel een pittig gerecht genomen. Mijn mond stond in brand, maar het was het helemaal waard, wat heb ik heerlijk gegeten!!!!

Datum van bezoek: oktober 2018

9 oktober 2018 beoordeeld

Hier weten ze wat Thais eten is een zeer goede en snelle bediening in een gezellige zaak zeker de moeite waard

Datum van bezoek: november 2017
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net zo lekker als in Thailand en goedkoper dan de meeste Thaise restaurants. Een dagje wezen stappen in Amsterdam vanuit Zoetermeer. De rode curry met mix vlees en Seafood genomen en de kip cashew. Ook hebben we voor thuis inktvis met chili en basilicum meegenomen. Alles overheerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap waarom dit restaurant in de top 5 van Nederland staat. Het eten was overheerlijk. Ik ben op een zaterdag hier wezen eten. 10/15 min gewacht in de rij voor een tafeltje. Al heel rap hadden we een tafel. We hadden een soepje vooraf besteld maar die kwam niet toen we het hoofdgerecht al hadden gekregen. Later nog even er naar gevraagd, was verkeerd doorgegeven. Excuses gekregen en een drankje van het huis. Binnen 5 min stond ons soepje op onze tafel. Uitstekende service. Alleen had ik de uitstraling qua bekleding en kleding van het personeel wat netter verwacht. Prijs kwaliteit verhouding zit goed. Lekkere curry’s voor een goede prijs

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met mijn dochtertje en super vriendelijke bediening. Smaakt zoals in Thailand. Mijn favorieten gerechten zijn som tam en gemengde zeevruchten salade. Wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bird Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bird Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!