“Heerlijk eten”
Beoordeling van Bird Thai Restaurant

Bird Thai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 456 van 4.658 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Centrum
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap waarom dit restaurant in de top 5 van Nederland staat. Het eten was overheerlijk. Ik ben op een zaterdag hier wezen eten. 10/15 min gewacht in de rij voor een tafeltje. Al heel rap hadden we een tafel. We hadden een soepje vooraf besteld maar die kwam niet toen we het hoofdgerecht al hadden gekregen. Later nog even er naar gevraagd, was verkeerd doorgegeven. Excuses gekregen en een drankje van het huis. Binnen 5 min stond ons soepje op onze tafel. Uitstekende service. Alleen had ik de uitstraling qua bekleding en kleding van het personeel wat netter verwacht. Prijs kwaliteit verhouding zit goed. Lekkere curry’s voor een goede prijs

Datum van bezoek: augustus 2018

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met mijn dochtertje en super vriendelijke bediening. Smaakt zoals in Thailand. Mijn favorieten gerechten zijn som tam en gemengde zeevruchten salade. Wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: juli 2018
18 mei 2018 beoordeeld

Je kunt hier goedkoop 10 euro lunchen tot 16.00 uur.Curry of noedelsoep met roerbakgroenten.Maar nog beter de 4 menu's .voorgerecht,soep en hoofdgerecht voor 18,50.

Datum van bezoek: mei 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht heerlijk thais gegeten. Eigenlijk wilden we een keer naar het ed tegenovergelegen snackbar van bird gaan, maar daar is het altijd zo druk...
Het restaurant is echt een aanrader. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: mei 2018
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met mijn studiegenoten onverwachts naar Bird geweest omdat het restaurant waar we gereserveerd hadden plots aan het verbouwen was. De kip in bamboeblad was prima maar mocht wat mij betreft wel veeel beter gekruid worden. Het was een beetje flauw van smaak. De rund in zoetzure saus was oké, maar niet mijn ding. Het homemade kokos drankje voor maar 3 euro was heerlijk en had een echte Aziatisch taste. De groene curry met kip was zalig maar helaas mild pittig. Ik had wel een goede pittige curry verwacht. Het dessert was teleurstellend, het was goedkope ijs (dat proefde je meteen). Ik gok dat het een discountmerkje was. Want een huismerk schepijs vanille/aardbei/mango van de supermarkt smaakt vele malen beter. Dit alles bij elkaar afgewogen maakt het tot een gemiddeld restaurant met zachte prijzen.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Bird Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bird Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!