“Authentieke smaken”
Beoordeling van Sichuan Food

Sichuan Food
Reserveren met
Sichuan Food is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 395 van 4.514 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Chinees
Wijk: Grachtengordel
5 juni 2017 beoordeeld

Prima restaurant , goeie complete kaart met authentieke gerechten zonder poeha
Gewon Sichuan zoals het hoort. De pekingeend is als Menu een absolute aanrader voor pekingeend liefhebbers. Verwacht geen strak aangeklede borden met frutsels en amuse gedoe. Gewoon eerlijk eten .

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, dumplings, soep en Peking eend op drie verschillende manieren. Heel vriendelijk personeel, warme doekjes voor de handen. Ga zeker privé een keertje terug !

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

0 sterren, het eten was net een bord olie. Heel veel spijt dat ik niet bij Win kee, Nam kee of New king heb gegeten waar ik wel altijd lekker eet. Ook al was het gratis zou ik het nog steeds niet eten. Ik ben zeer ontevreden naar huis gegaan, dus heb zelf nog een bord pasta gemaakt om toch nog voldaan te zijn. Had gelijk na hun eten buikpijn en zat de hele nacht op de wc. Ik keek uit naar lekkere krokante kip in olie gefrituurd maar het leek erop dat ze de kip in olie hadden gedoopt. 2 uur na mijn bezoek was me mond nog steeds droog en me maag voelde als een olieopslagplaats. Ik schrijf nooit recensies maar ik ben nog nooit zo ontevreden ergens naar buiten gelopen. En de kers op de taart was dat ze nog 6 euro fooi er standaard boven opzetten. Alsjeblieft mensen ga hier niet naartoe !!!!!

Antwoord van management:Gereageerd 1 september 2017

Beste, bent u niet naar de Sichuan restaurant in de zeedijk of warmoesstraat geweest?

21 december 2016 beoordeeld

Gisteren met vrienden voor het eerst kennis gemaakt met dit echte Chinese restaurant.
Op aanraden van vrienden de peking eend besteld. Hiervan hebben wij het 4 gangen menu doorlopen. Dim Sum vooraf was echt lekker. De eend werd aan tafel gesneden.
Ik vond de pannekoeken iets aan de droge kant maar verder was alles perfect.

4 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben met vrienden uit Oman heerlijk gegeten. Eend op twee wijzen bereid en de king prawns ook op twee wijzen bereid en dat de coquilles deze waren heerlijk. Ik ben van mening wat je ook besteld het eten is voortreffelijk en de bediening is goed en zeer vriendelijk.

Reizigers die Sichuan Food bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Sichuan Food geweest? Deel je ervaringen!