“Goed eten maar dure wijn”
Beoordeling van Seasons Restaurant

Seasons Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Seasons Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 246 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
18 december 2017 beoordeeld

Omdat een aantal andere restaurants vol zaten dan wel toch niet boden wat we wilden hebben kwamen we in dit restaurant terecht. Het was er erg stil (slechts 1 andere gast) dus hadden we twijfels of dit wel de goede keuze was. Maar de ontvangst was hartelijk en we werden snel geholpen. De gerechten die we kozen smaakten goed en waren ook goed qua omvang. De bij het gerecht aanbevolen glazen wijn waren redelijk, maar gezien de hoge prijs hadden we duidelijk een betere kwaliteit verwacht.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met heel goed eten en fijne bediening.
Hier komen we vast nog eens. Een echte aanrader!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier veel beter gegeten dan we hadden verwacht! De kaart ziet er kwa uitstraling wat simpel uit . Toen we eten kregen waren we zeer aangenaam verrast. Ik had een curry gerecht, die was geweldig.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Tot onze verbazing waren we lang de enige gasten. De lay out van de kaart doet je denken dat je in een toeristen tentje bent belandt, maar de gerechten waren verrassend lekker en origineel. Voor 27,50 een heerlijk twee gangen menuutje. Een echte aanrader.

31 juli 2017 beoordeeld

Leuke menukaart met verrassende combinaties. Het was mooi weer dus we hebben lekker buiten op de stoep gezeten. Vriendelijke bediening en prima eten.
Wel vreemd dat menukaart alleen maar in het Engels is en dat ze je in eerste instantie ook in die taal aanspreken.

Reizigers die Seasons Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Seasons Restaurant geweest? Deel je ervaringen!