“Fijn restaurant!”
Beoordeling van Seasons Restaurant

Seasons Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Seasons Restaurant is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 288 van 4.736 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Centrum
9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met heel goed eten en fijne bediening.
Hier komen we vast nog eens. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: december 2017

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier veel beter gegeten dan we hadden verwacht! De kaart ziet er kwa uitstraling wat simpel uit . Toen we eten kregen waren we zeer aangenaam verrast. Ik had een curry gerecht, die was geweldig.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Tot onze verbazing waren we lang de enige gasten. De lay out van de kaart doet je denken dat je in een toeristen tentje bent belandt, maar de gerechten waren verrassend lekker en origineel. Voor 27,50 een heerlijk twee gangen menuutje. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
31 juli 2017 beoordeeld

Leuke menukaart met verrassende combinaties. Het was mooi weer dus we hebben lekker buiten op de stoep gezeten. Vriendelijke bediening en prima eten.
Wel vreemd dat menukaart alleen maar in het Engels is en dat ze je in eerste instantie ook in die taal aanspreken.

Datum van bezoek: juli 2017
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Eten was erg lekker en mooi opgediend. Door er tussen 17:00 en 18:00 uur te eten konden we gebruik maken van het 'early bird' aanbieding. Hierdoor is het ook voor een gezin betaalbaar. Ergens anders krijg je niet zo'n lekker eten voor die prijs.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Seasons Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Seasons Restaurant geweest? Deel je ervaringen!