“Klein maar fijn”
Beoordeling van Seasons Restaurant

Seasons Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Seasons Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 246 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
31 juli 2017 beoordeeld

Leuke menukaart met verrassende combinaties. Het was mooi weer dus we hebben lekker buiten op de stoep gezeten. Vriendelijke bediening en prima eten.
Wel vreemd dat menukaart alleen maar in het Engels is en dat ze je in eerste instantie ook in die taal aanspreken.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Eten was erg lekker en mooi opgediend. Door er tussen 17:00 en 18:00 uur te eten konden we gebruik maken van het 'early bird' aanbieding. Hierdoor is het ook voor een gezin betaalbaar. Ergens anders krijg je niet zo'n lekker eten voor die prijs.

23 februari 2017 beoordeeld

Ik liep met mijn moeder op zoek naar een restaurant maar omdat het nog erg vroeg was wisten we niet goed waar heen te gaan. Dit restaurant liepen we voorbij en zag er gezellig uit en had ook een aanbieding voor 6 uur tweede hoofdgerecht gratis. Dit heeft ons overgehaald om hier te gaan eten. We waren ook nog eens blij verrast met de kwaliteit van het eten en de bediening. Top een aanrader in een leuk winkel straatje van Amsterdam

1 februari 2017 beoordeeld

Klein gezellig restaurant in de Amsterdamse binnenstad waar je zonder reservering kunt binnenlopen en dan uitstekend wordt behandeld.

19 december 2016 beoordeeld

Als je hier voor 18.00 uur komt eten krijg je 1 hoofdgerecht gratis bij een bestelling van 2 hoofdgerechten. Goed initiatief. Eten (chicken tikka masala) was heerlijk en als afsluiting koffie Gourmand. Een echte aanrader.

Reizigers die Seasons Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Seasons Restaurant geweest? Deel je ervaringen!