“Knus restaurant in leuke straat centrum Amsterdam”
Beoordeling van Seasons Restaurant

Seasons Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Seasons Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 246 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
23 februari 2017 beoordeeld

Ik liep met mijn moeder op zoek naar een restaurant maar omdat het nog erg vroeg was wisten we niet goed waar heen te gaan. Dit restaurant liepen we voorbij en zag er gezellig uit en had ook een aanbieding voor 6 uur tweede hoofdgerecht gratis. Dit heeft ons overgehaald om hier te gaan eten. We waren ook nog eens blij verrast met de kwaliteit van het eten en de bediening. Top een aanrader in een leuk winkel straatje van Amsterdam

1 februari 2017 beoordeeld

Klein gezellig restaurant in de Amsterdamse binnenstad waar je zonder reservering kunt binnenlopen en dan uitstekend wordt behandeld.

19 december 2016 beoordeeld

Als je hier voor 18.00 uur komt eten krijg je 1 hoofdgerecht gratis bij een bestelling van 2 hoofdgerechten. Goed initiatief. Eten (chicken tikka masala) was heerlijk en als afsluiting koffie Gourmand. Een echte aanrader.

20 september 2016 beoordeeld

Voor een bezoek aan De Rode Hoed gegeten in dit pareltje van de Amsterdamse restaurants. Het is niet goedkoop (maar dat kan ook niet als je kwaliteit wilt) maar door een drie-gangenmenu te kiezen blijft het heel betaalbaar. De gerechten zien er verzorgd uit en smaken uitstekend. De bediening is vlot en vriendelijk. Een aanrader

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het drie gangen menu is een uitstekende keuze met een heerlijk voorgerecht, een ruim hoofdgerecht en een lekker toetje.

Reizigers die Seasons Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Seasons Restaurant geweest? Deel je ervaringen!