“aardige dim sum”
Beoordeling van Sea Palace

Sea Palace
Reserveren met
Sea Palace is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 335 van 4.190 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Chinees
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
14 november 2017 beoordeeld

Normaal nemen we een Dim Sum lunch elders, maar deze speciale locatie lokte ons al langere tijd. De kaart biedt veel keuze (maar elders nog veel meer !). Het lekkerst waren de kleine pittige inktvisjes (LA1).
Misschien toch nog eens een herhaling waard.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tafel gereserveerd en mooi uitzicht op het water. Drankjes besteld en duurt relatief lang voordat deze worden uitgeserveerd. Menukaart uitgebreid echter weinig vegetarische keuze. Met mensen met een allergie weet de bediening slecht raad helaas. Bediening is vergeetachtig: bij een van ons voorgerecht vergeten en later ook bestek vergeten... rijst was niet zoals het hoort. Vrij koud en droog/plakkerig. Koffie extra besteld en ook hier de extra bij de koffie vergeten... prijs/ kwaliteit niet in verhouding. Bediening kan veel beter.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag als afsluiting van een dagje Amsterdam gekozen voor Sea Palace te Amsterdam. Ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden, werden we naar een tafeltje met uitzicht op NEMO gedirigeerd. Gekozen voor Dim Sum. Perfect geadviseerd door een kelner. Het personeel was vriendelijk en gaf telkens aan wat we gingen eten. Het is prijzig maar authentiek Chinees. Wij komen graag nog eens terug

22 oktober 2017 beoordeeld

De gerechten zijn goed. Alles is even smakelijk. Het is geen goedkope chinees. Maar als je een tafeltje bij het raam hebt is dat het wel waard. Helaas voor een vingerhoedje gedistilleerd betaal je de hoofdprijs. Dat was een beetje een afknapper.

17 oktober 2017 beoordeeld

Mijn bezoek naar deze "mooie" restaurant een week geleden was op een gelegenheid van een Chinees Bruiloft diner feest/banquet van mijn familie. Het eten was erg slecht in kwaliteit en in presentatie vergelijk met andere concurrenten die ook zo'n Chinees Bruiloft Banquet doen Personeel's die rond lopen in de bediening tonen ook weinig of geen interesse/aandacht naar hun gasten toe...

Reizigers die Sea Palace bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Sea Palace geweest? Deel je ervaringen!