“Geweldige ervaring weer...”

Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Pijp
13 maart 2017 beoordeeld

Al decennia kennen we dit Teppanyaki restaurant, en we hadden hooggespannen verwachtingen die goed tot hun recht zijn gekomen. We hadden een vrouwelijke chef en tot onze verbazing had ze opgepikt uit onze gesprekken met tafelgenoten dat mijn vrouw jarig was, en had dat bij het toetje omgezet in een verrassing. Top service, top kwaliteit...

Schrijf een beoordeling

11 maart 2017 beoordeeld

Tijdens verblijf Okura dag twee ook Sazanke 'aangedaan. Ja dat is ook een feest en genot. Virtuoze bereiding, ontegenzeggelijk hoge kwaliteit en perfecte samenstelling van koken en eten.

6 maart 2017 beoordeeld

Ik kan me persoonlijk totaal niet vinden in de laatste negatieve reviews. Ik heb heerlijk gegeten, de chef was vriendelijk en het bedienende personeel deed erg hun best. Het extraatje vanwege mijn verjaardag heb ik erg gewaardeerd. En de prijs is aan de hoge kant maar daarvoor heb ik zowel de beste runder steak als de beste tonijn steak die ik ooit geproefd heb gehad. Met andere woorden het was het geld zeker waard.

4 maart 2017 beoordeeld

Ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk heerlijk gegeten. Ten op zichte van een groot aantal jaren geleden zijn de gerechten nog beter geworden en is ons inziens de ster verdient. Niet alleen om het eten maar ook om de aandacht welke aan je gegeven wordt.De uitleg bij de sake of bij andere wijnen was perfect.
Bij de reservering, via internet, had ik opgegeven dat het ter gelegenheid was van ons 50 jarig huwelijk en bij het dessert werd daar aandacht aan besteed door fraai gedecoreerde borden

27 februari 2017 beoordeeld

Een hele goede ambiance en een prettige sfeer om te eten.
De kwaliteit van het eten was echt top! Absolute aanrader..

Reizigers die Teppanyaki Restaurant Sazanka bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Teppanyaki Restaurant Sazanka geweest? Deel je ervaringen!