“Veel lawaai, weinig wol”
Beoordeling van Pasta e Basta

Pasta e Basta
Geclassificeerd als nr. 119 van 4.085 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
30 maart 2017 beoordeeld

Wat viel allemaal niet tegen...? het eten, wel aardig maar rommelig en niet in verhouding met de pittige prijs 49,50 / ik heb nog pijn in mij rug van zitten op een bank zonder rugleuning / Enen dat zingen, muzikaal niet verkeerd, maar wat een kolere herrie komt er uit de speakers boven de tafels. Prima als jij en je tafelgenoot elkaar niks meer te zeggen hebben, want een gesprek voeren kun je vergeten. Jammer, ben echt teleurgesteld

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017

Wat spijtig te horen dat u zo teleurgesteld bent. Ons streven is om iedereen een mooie avond te bezorgen met live muziek, entertainment en onze gerechten. Wij doen hier ons uiterste best voor en vervelend dat dat bij u niet is gelukt. Zou u ons een email willen sturen met uw gegevens, zodat ik contact met u kan opnemen? U kunt deze sturen naar: amsterdam@pastaebasta.nl.
Ik hoop van u te horen en kijk uit naar uw reactie.

Schrijf een beoordeling

4 maart 2017 beoordeeld

We hadden een 4-gangendiner bij Pasta e Basta. We hadden gebruik gemaakt van de eerste shift, die om 17:30 begon. Het eten was erg lekker en goed verzorgd, heerlijk! Fijn dat we zelf mochten aangeven wanneer het hoofdgerecht mocht volgen. Daarnaast waren de optredens tijdens het eten ook zeker de moeite waard, naast de kwaliteit van de stemmen leuk om te zien dat ze er zelf ook echt plezier in hadden.
Enige minpuntje is dat wij telefonisch werden benadrukt er om 17:30 te moeten zijn. Dat waren we dan ook, maar als we zelf niet het hoofdgerecht hadden uitgesteld tot na het eerste optreden, denk ik dat we al buiten hadden gestaan voor die tijd aangezien het eerste optreden pas om 18:45 werd gedaan. Dat werd daarna overigens goed gemaakt hoor, want ze volgden daarop frequent. Maar dat zou ik als tip meegeven (mogelijk eerder beginnen en dan meer spreiding).
Maar kortom, heerlijk gegeten, knusse atmosfeer, mooie muziek, dus een fijne avond gehad! Een aanrader voor een gezellige avond uit. Wij zijn uiteindelijk gebleven tot de tweede shift zou beginnen.

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wij vinden het erg fijn ervaringen te mogen ontvangen. Fijn dat u genoten heeft van onze bediening en hun zang. De eerste shift is van 17:30/18:00 tot 20:45 uur. U bent dus hartelijk welkom tussen 17:30 en 18:00 uur. Tot 20:45 uur is er dus alle tijd om te genieten van de muziek en onze gerechten. Goed te horen dat u heeft aangegeven om nog even te wachten met het hoofdgerecht. Het zingen start op een 2 zittingsavond altijd rond 18:30 uur. Dan starten onze pianist en klassieke zanger(es) en kunnen dan beginnen aan ons muzikaal programma. Wij proberen elke zanger(es) een paar keer te laten zingen op een avond, dus hopelijk is dat die avond gelukt. Fijn te horen dat u bent gebleven tot het einde van de eerste shift. Mocht u een volgende keer nog vragen hebben, horen wij deze graag. Hopelijk tot in de toekomst in Pasta e Basta!

3 maart 2017 beoordeeld

Had van tevoren gereserveerd voor twee personen we kregen een prima plek dicht bij de piano onze tafel serveerster en zangeres Denise hielp ons kiezen met het menu.
We kozen het 4 gangen menu Musicale Favorito voor 50 euro.
De antipasta stond op de piano uitgestald en smaakte voortreffelijk lege schalen werden snel aangevuld.
Ook de pasta's en het nagerecht waren heerlijk de hand van Ron Blaauw is voelbaar.
De zangeressen maakten er een onvergetelijke avond van.
De sfeer in het restaurant is ontspannen en de inrichting heel smaakvol zelfs op de schone toiletten.

Wat leuk te horen dat u zo heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant. Fijn dat Denise u heeft kunnen adviseren over onze verschillende menu's. Ik zal uw compliment persoonlijk aan haar doorgeven. Wij vinden het mooi te horen dat u zo'n onvergetelijke avond heeft gehad. Daar doen wij het met z'n allen tenslotte voor. Wij zouden het geweldig vinden als u ons nogmaals komt bezoeken.

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom regelmatig hier met vrienden eten en iedere keer weer hebben wij een topavond! Het eten is echt van hoge kwaliteit, alles vers en detail.. de borden zijn verwarmd.. De sfeer en aankleding van het restaurant zijn uniek.. je waant je even in een wereld uit andere tijden.... de muziek en de prachtige stemmen .. alle ingrediënten voor een onvergetelijke bijzondere avond!

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Wow, dit vinden wij erg mooi te horen. Ik geef uw compliment door aan de gehele crew. Wij streven ernaar om onze gasten echt een beleving te bezorgen om niet snel te vergeten en daarom zo fijn dat dat bij u is gelukt. Dankzij uw mooie complimenten worden wij extra gemotiveerd dit te blijven doen. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in Pasta e Basta.

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn broer wezen dineren bij pasta e basta op aanraden van een vriendin. Snap helemaal waarom ze dit heeft aangeraden.
Leuk en sfeervol restaurant met een koud buffet in de piano!!! Ook de warme gerechten smaakte ons goed en het diner muziekaal werd begeleid door de kelners die ook zangers en zangeressen bleken! een bijzondere verrassing :) kortom enorm genoten van een top avond entertainment en eten.

Wat leuk te horen dat je zo verrast was door ons concept. Heel leuk! Ook fijn dat je genoten hebt van ons anti pasti buffet en de pasta's. Hopelijk tot snel weer in ons restaurant. Het is ook mogelijk om bv alleen een heerlijke cocktail te komen drinken aan onze dinerbar, dus hopelijk tot gauw!

Reizigers die Pasta e Basta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Pasta e Basta geweest? Deel je ervaringen!