“Romantiek,Muziek en heerlijk eten”
Beoordeling van Pasta e Basta

Pasta e Basta
Geclassificeerd als nr. 117 van 4.047 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
3 maart 2017 beoordeeld

Had van tevoren gereserveerd voor twee personen we kregen een prima plek dicht bij de piano onze tafel serveerster en zangeres Denise hielp ons kiezen met het menu.
We kozen het 4 gangen menu Musicale Favorito voor 50 euro.
De antipasta stond op de piano uitgestald en smaakte voortreffelijk lege schalen werden snel aangevuld.
Ook de pasta's en het nagerecht waren heerlijk de hand van Ron Blaauw is voelbaar.
De zangeressen maakten er een onvergetelijke avond van.
De sfeer in het restaurant is ontspannen en de inrichting heel smaakvol zelfs op de schone toiletten.

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Wat leuk te horen dat u zo heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant. Fijn dat Denise u heeft kunnen adviseren over onze verschillende menu's. Ik zal uw compliment persoonlijk aan haar doorgeven. Wij vinden het mooi te horen dat u zo'n onvergetelijke avond heeft gehad. Daar doen wij het met z'n allen tenslotte voor. Wij zouden het geweldig vinden als u ons nogmaals komt bezoeken.

Schrijf een beoordeling

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom regelmatig hier met vrienden eten en iedere keer weer hebben wij een topavond! Het eten is echt van hoge kwaliteit, alles vers en detail.. de borden zijn verwarmd.. De sfeer en aankleding van het restaurant zijn uniek.. je waant je even in een wereld uit andere tijden.... de muziek en de prachtige stemmen .. alle ingrediënten voor een onvergetelijke bijzondere avond!

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Wow, dit vinden wij erg mooi te horen. Ik geef uw compliment door aan de gehele crew. Wij streven ernaar om onze gasten echt een beleving te bezorgen om niet snel te vergeten en daarom zo fijn dat dat bij u is gelukt. Dankzij uw mooie complimenten worden wij extra gemotiveerd dit te blijven doen. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in Pasta e Basta.

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn broer wezen dineren bij pasta e basta op aanraden van een vriendin. Snap helemaal waarom ze dit heeft aangeraden.
Leuk en sfeervol restaurant met een koud buffet in de piano!!! Ook de warme gerechten smaakte ons goed en het diner muziekaal werd begeleid door de kelners die ook zangers en zangeressen bleken! een bijzondere verrassing :) kortom enorm genoten van een top avond entertainment en eten.

Wat leuk te horen dat je zo verrast was door ons concept. Heel leuk! Ook fijn dat je genoten hebt van ons anti pasti buffet en de pasta's. Hopelijk tot snel weer in ons restaurant. Het is ook mogelijk om bv alleen een heerlijke cocktail te komen drinken aan onze dinerbar, dus hopelijk tot gauw!

16 februari 2017 beoordeeld

Pasta e Basta, één woord, wauw! Prachtige Italiaanse gerechten samengesteld door de enige echte sterrenkok; Ron Blaauw. Naast het heerlijke eten, was het personeel ook nog eens bijzonder gastvrij die uiteindelijk ook nog konden performen op een heel hoog niveau. Een hele gemoedelijke en aangename sfeer met romantische belichting die de ervaring nog completer maakt. Want de eigenaar die heeft overduidelijk een gevoel voor sfeer. Het concept van een zingende bediening in combinatie met traditionele Italiaanse gerechten is naar mijn mening een topidee! Als u ooit in Amsterdam bent en een ervaring rijker wil worden, ga dan naar Pasta e Basta, want u weet niet wat u meemaakt!

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Wat fantastisch te horen! Erg fijn te horen dat u genoten heeft van onze sfeer, concept en alle gerechten. Ik geef deze dan ook door aan ons gehele personeel. Wij vinden het erg leuk te horen dat u zo'n mooie avond heeft gehad en hopelijk tot gauw.

14 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen week een superavond gehad in Pasta e Basta. Vooral de zangkunsten van het personeel, die je hartelijk ontvangen en de hele avond voor je klaar staan, zijn zeer indrukwekkend. Er wordt hier live aan je tafel gezongen terwijl je geniet van mooie en heerlijke gerechten en wijnen. De serveersters en serveerders zingen na elkaar verschillende genres, de één nog mooier dan de andere. Een echte touchpoint experience!

Wow, wat mooi te horen Lucas!
Wat fijn dat je zo hebt genoten van de zang, de wijnen en alle gerechten.
Hopelijk zien wij je snel weer in ons restaurant:)

Reizigers die Pasta e Basta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pasta e Basta geweest? Deel je ervaringen!