“Unieke ervaring!”

Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom regelmatig hier met vrienden eten en iedere keer weer hebben wij een topavond! Het eten is echt van hoge kwaliteit, alles vers en detail.. de borden zijn verwarmd.. De sfeer en aankleding van het restaurant zijn uniek.. je waant je even in een wereld uit andere tijden.... de muziek en de prachtige stemmen .. alle ingrediënten voor een onvergetelijke bijzondere avond!

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Wow, dit vinden wij erg mooi te horen. Ik geef uw compliment door aan de gehele crew. Wij streven ernaar om onze gasten echt een beleving te bezorgen om niet snel te vergeten en daarom zo fijn dat dat bij u is gelukt. Dankzij uw mooie complimenten worden wij extra gemotiveerd dit te blijven doen. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in Pasta e Basta.

Schrijf een beoordeling

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn broer wezen dineren bij pasta e basta op aanraden van een vriendin. Snap helemaal waarom ze dit heeft aangeraden.
Leuk en sfeervol restaurant met een koud buffet in de piano!!! Ook de warme gerechten smaakte ons goed en het diner muziekaal werd begeleid door de kelners die ook zangers en zangeressen bleken! een bijzondere verrassing :) kortom enorm genoten van een top avond entertainment en eten.

Wat leuk te horen dat je zo verrast was door ons concept. Heel leuk! Ook fijn dat je genoten hebt van ons anti pasti buffet en de pasta's. Hopelijk tot snel weer in ons restaurant. Het is ook mogelijk om bv alleen een heerlijke cocktail te komen drinken aan onze dinerbar, dus hopelijk tot gauw!

16 februari 2017 beoordeeld

Pasta e Basta, één woord, wauw! Prachtige Italiaanse gerechten samengesteld door de enige echte sterrenkok; Ron Blaauw. Naast het heerlijke eten, was het personeel ook nog eens bijzonder gastvrij die uiteindelijk ook nog konden performen op een heel hoog niveau. Een hele gemoedelijke en aangename sfeer met romantische belichting die de ervaring nog completer maakt. Want de eigenaar die heeft overduidelijk een gevoel voor sfeer. Het concept van een zingende bediening in combinatie met traditionele Italiaanse gerechten is naar mijn mening een topidee! Als u ooit in Amsterdam bent en een ervaring rijker wil worden, ga dan naar Pasta e Basta, want u weet niet wat u meemaakt!

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Wat fantastisch te horen! Erg fijn te horen dat u genoten heeft van onze sfeer, concept en alle gerechten. Ik geef deze dan ook door aan ons gehele personeel. Wij vinden het erg leuk te horen dat u zo'n mooie avond heeft gehad en hopelijk tot gauw.

14 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen week een superavond gehad in Pasta e Basta. Vooral de zangkunsten van het personeel, die je hartelijk ontvangen en de hele avond voor je klaar staan, zijn zeer indrukwekkend. Er wordt hier live aan je tafel gezongen terwijl je geniet van mooie en heerlijke gerechten en wijnen. De serveersters en serveerders zingen na elkaar verschillende genres, de één nog mooier dan de andere. Een echte touchpoint experience!

Wow, wat mooi te horen Lucas!
Wat fijn dat je zo hebt genoten van de zang, de wijnen en alle gerechten.
Hopelijk zien wij je snel weer in ons restaurant:)

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben wij een heerlijke avond gehad. We kwamen uiteindelijk met 2 man meer dan gereserveerd maar dit maakte allemaal niet uit, couverts werden doorgeschoven en zo hebben we supergezellig aan een grote tafel met z'n allen een top avond gehad! Het eten was verrukkelijk en de zangkunsten van onze hosts en hostesses deze avond waren subliem! Een muzikale ontdekking langs allerlei variaties van ontroerende stukken tot heerlijke meezingers! Absoluut top! Dank jullie wel voor alle goede zorgen!

PR P, Public Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Leuk te horen dat u oud en nieuw bij ons heeft gevierd! Wat een mooie complimenten geeft u ons, erg fijn. Ik geef deze door aan ons personeel ter motivatie en inspiratie. Wij doen graag ons best om iedereen een onvergetelijke avond te bezorgen met alles wat n onze macht ligt. Nogmaals veel dank en heel graag tot een volgende keer!

Reizigers die Pasta e Basta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pasta e Basta geweest? Deel je ervaringen!