“Muzikale en smakelijke top ervaring in hartje Amsterdam”
Beoordeling van Pasta e Basta

Pasta e Basta
Geclassificeerd als nr. 117 van 4.047 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
14 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen week een superavond gehad in Pasta e Basta. Vooral de zangkunsten van het personeel, die je hartelijk ontvangen en de hele avond voor je klaar staan, zijn zeer indrukwekkend. Er wordt hier live aan je tafel gezongen terwijl je geniet van mooie en heerlijke gerechten en wijnen. De serveersters en serveerders zingen na elkaar verschillende genres, de één nog mooier dan de andere. Een echte touchpoint experience!

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Wow, wat mooi te horen Lucas!
Wat fijn dat je zo hebt genoten van de zang, de wijnen en alle gerechten.
Hopelijk zien wij je snel weer in ons restaurant:)

Schrijf een beoordeling

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben wij een heerlijke avond gehad. We kwamen uiteindelijk met 2 man meer dan gereserveerd maar dit maakte allemaal niet uit, couverts werden doorgeschoven en zo hebben we supergezellig aan een grote tafel met z'n allen een top avond gehad! Het eten was verrukkelijk en de zangkunsten van onze hosts en hostesses deze avond waren subliem! Een muzikale ontdekking langs allerlei variaties van ontroerende stukken tot heerlijke meezingers! Absoluut top! Dank jullie wel voor alle goede zorgen!

PR P, Public Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Leuk te horen dat u oud en nieuw bij ons heeft gevierd! Wat een mooie complimenten geeft u ons, erg fijn. Ik geef deze door aan ons personeel ter motivatie en inspiratie. Wij doen graag ons best om iedereen een onvergetelijke avond te bezorgen met alles wat n onze macht ligt. Nogmaals veel dank en heel graag tot een volgende keer!

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een heerlijk driegangenmenu zongen de serveersters om de beurt een aria, ballad of popsong. De begeleiding was in handen van een vriendelijke pianist, op wiens vleugel het voorgerecht als buffet stond uitgestald. De ruimte was zeer sfeervol ingericht, dus nog een plus voor de beleving.

Topavond gehad.

Let op: er zijn twee 'rondes'. Wij hadden de zitting van 17:30 tot ca. 20:45 uur. Prima tijd voor het complete menu en programma van de zingende serveersters.

PR P, Guest Relations Manager van Pasta e Basta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Wat een mooie complimenten, bedankt. Super om te horen dat jullie een fijne Pasta e Basta avond hebben gehad. Tot snel!

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke ervaring met twee kinderen van 7 en 10! Genoten van t heerlijke eten en dr muzikale omlijsting maakte het bijzonder en erg leuk! Aanrader!!

Klein puntje van kritiek...als t dan moet
Onze tafel was naast t antipasti buffet waardoor er een tijdje een rij mensen om ons heen stond...buffet is heerlijk maar dit is niet ideaal zo...

Verder: T O P !!!

Bedankt voor jullie feedback. Fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten en genoten hebben van de muziek. Wij nemen jullie puntje van kritiek mee in onze wekelijkse evaluatie. Wij kijken ernaar uit jullie snel weer te verwelkomen bij Pasta e Basta.

6 januari 2017 beoordeeld

Dit was een nieuwe ervaring , zingend personeel. En ze konden er wat van ook, prachtig gezongen van klassiekers tot opera. Wij kregen twee opties namelijk een 2 of een 4 gangenmenu, Wij kozen de vier gangen. De opgediende gerechten waren super lekker, niets op aan te merken.

Bedankt voor jullie feedback, fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de zang en het eten. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen bij Pasta e Basta.

Reizigers die Pasta e Basta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pasta e Basta geweest? Deel je ervaringen!